Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Automatisk udsendelse af mail ved oprettelse + årligt

Side 1 ud af 1 (8 indlæg)
  • 1
Tilmeldt 10. Nov 09
Indlæg ialt: 0
Skrevet kl. 11:26
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej Aminoer

Jeg vil hører om man kan få et regnskabsprogram der via ens hjemmeside kan udsende faktura når en bruger opretter en mailadresse + at hvert år så sender programmet automatisk faktura ud igen.

Der skulle så også gerne være meddelse om kunder der ikke betaler den faktura næste år, da det kræver de del manuelt

Håber nogn kan  hjælpe

Mikkel

Tilmeldt 5. Apr 10
Indlæg ialt: 71
Skrevet kl. 11:30

Ja det er ikke noget problem..  min ven, som er udvikler kan klare det - skriv pm til mig mere info hvis du er intreseret!

Tilmeldt 10. Nov 09
Skrevet kl. 11:33

Faktura nr skal jo også gerne skifte :-)

Kræver det meget arbejde eller kan det bare sættes nemt ind på siden

Mikkel

Fra Albertslund
Tilmeldt 17. Jan 06
Indlæg ialt: 633
Fra  AgerCon Skrevet kl. 02:38

Når det drejer sig om en hjemmeside, så sker der intet medmindre der er aktivitet på siden.

Så der vil ikke kunne faktureres automatisk, da det kræver, at der er en bruger (administrator), som går ind på siden og aktivere faktureringen (automatisk eller ved at vælge et punkt, som hedder fakturering af ventende fakturaer.

Dog kan serveren, hvor siden køres, sættes op til eksempelvis dagligt at fakturere, dem som skal have dags dato som fakturadato.

Med venlig hilsen
Claus Agerskov

Tilmeldt 10. Nov 09
Skrevet kl. 10:37

Er det så muligt i et faktura program at sende ud en gang om året automatisk ? Man selv opretter kunden og sender første faktura og derefter automatisk 1 gang årligt

mikkel

Tilmeldt 29. Nov 10
Skrevet kl. 12:02

MikkelFriis:
Er det så muligt i et faktura program at sende ud en gang om året automatisk ? Man selv opretter kunden og sender første faktura og derefter automatisk 1 gang årligt

Hvorfor ikke prøve at se på nogen af PBS's løsninger som eksempelvis leverandørservice mv.

Tilmeldt 10. Nov 09
Skrevet kl. 12:09

Hej Henrik..

Jeg kan ikke få pbs aftale .....  Men den var tiltænkt..

Jeg håbede bare at et regnskabsprogram kunne klare det..

Mikkel

Fra Albertslund
Tilmeldt 17. Jan 06
Indlæg ialt: 633
Fra  AgerCon Skrevet kl. 17:04

SALDI kan det ikke lige nu, men det kan udvikles for 7.000,-. Hvis flere er interesseret, så deles I selvfølgelig om investeringen.

Første gang du sender fakturaen til kunden, angiver du, hvornår den skal genfaktureres.

Og du markere, at den skal faktureres automatisk (er ikke udviklet endnu).

Du skal så også vælge, om prisen skal hentes fra varedatabasen eller bibeholdes (er ikke udviklet endnu).

Det er altid muligt under Debitor - Ordrer - Fakturaer at vælge de enkelte fakturaer og slette genfakturering.

Her er det også muligt at tage en kopi af en faktura til brug som en ny eller tilrettet ordre, hvis der nu er ændringer i forhold til det der skal genfaktureres - husk dog i den forbindelse at fjerne genfaktureringsdatoen i den oprindelige faktura.

Hvis der er tale om abonnementer, så er det muligt at have dato som variabler, så en periode kan angives som:

Abonnement for perioden 01.$maaned.$aar til $ultimo.$maaned+12.$aar

Hvilket giver følgende tekst ved fakturering i dag (10.04.2010):

Abonnement for perioden 01.04.2010 til 30.04.2011

Og ved genfakturering den 10.04.2011:

Abonnement for perioden 01.04.2011 til 30.04.2012

Med venlig hilsen
Claus Agerskov

Side 1 ud af 1 (8 indlæg)