Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Hvad koster det at får en revisor til at lave års regnskab for et en-mands firma ?

Side 1 ud af 1 (4 indlæg)
  • 1
Fra Odense
Tilmeldt 21. Oct 09
Indlæg ialt: 1
Skrevet kl. 11:25
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej

Jeg er freelancer og har i tre år haft et en-mands firma indenfor reklamefilms produktion. Jeg laver selv al bogføring i economic og revisoren checker dette og laver års-regnskab for firmaet og min kones og min selvangiveles.

For at få lavet dette for 2009 betalte jeg kr. 15.000. Andre revisor opgaver er betalt ved siden af.

Jeg er meget tilfreds med min revisor, men synes at det er ret meget at betalte, for (hvad jeg synes) er en mindre opgave.

Hvad koster det at får revisor til at lave års regnskab og selvangivelser?

>kenneth

Fra Kastrup
Tilmeldt 29. Oct 08
Indlæg ialt: 506
Skrevet kl. 11:36

Hej Kenneth

Man skal altid opveje hvor glad man er for sin revisor, hvis det fungere skal man ikke bare skifte for at spare 1000kr. om året, når det er sagt ville vi kunne lave det for 6000 kr. så det er jo en del at spare.

Fra Kastrup
Tilmeldt 29. Oct 08
Indlæg ialt: 506
Skrevet kl. 11:39

Hej Igen Kenneth

Jeg ville lige sige at den pris du giver idag er meget normal, det er kun fordi vi gør tingene på en ny måde at vores pris ligger helt dernede, dog vil det også være nogle andre aminoer der har samme pris som os

Tilmeldt 20. Apr 07
Indlæg ialt: 16014
30% af profil udfyldt
Skrevet kl. 12:07
Gennemsnit 5,0 stjerner givet af 1 person

Kenneth Bonde:

Hej

Jeg er freelancer og har i tre år haft et en-mands firma indenfor reklamefilms produktion. Jeg laver selv al bogføring i economic og revisoren checker dette og laver års-regnskab for firmaet og min kones og min selvangiveles.

For at få lavet dette for 2009 betalte jeg kr. 15.000. Andre revisor opgaver er betalt ved siden af.

Jeg er meget tilfreds med min revisor, men synes at det er ret meget at betalte, for (hvad jeg synes) er en mindre opgave.

Hvad koster det at får revisor til at lave års regnskab og selvangivelser?

>kenneth

Hej Kenneth

Det er det klassiske spørgsmål, når man har fået udarbejdet sit årsregnskab og selvangivelser.

Det jeg synes man skal fokusere på, er forholdet til ens nuværende revisor, som du også nævner, du egentlig er meget tilfreds med. Selvfølgelig kan du finde revisorer, herunder også godkendte revisorer, som kan gøre det væsentligt billigere.

Hvis du gerne vil have et mere nuanceret billede af prisen, skulle du prøve at lægge opgaven over på Freelancer med en specifikation af opgaven, så vil du meget hurtigt få en idé om prisniveauet. I den forbindelse kunne du passende bede om en specifikation af tilbud fordelt på områder som årsregnskab, selvangivelser, rådgivning, løbende regnskabsassistance m.v., så du har en chance for at gennemskue tilbudene.

Hvis jeg skulle fremkomme med en pris, ville det betinge nogen flere oplysninger om omfanget af opgaverne, hvorfor du følgelig skal være velkommen til at kontakte mig.

Hilsen

Tonny

Side 1 ud af 1 (4 indlæg)