Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Bedøm min webshop

Side 2 ud af 2 (19 indlæg)
Tilmeldt 31. Mar 10
Indlæg ialt: 12
Skrevet kl. 12:48
Hvor mange stjerner giver du? :

Ja ingen grund til bliv sure herinde.

Ja designet er lidt små kedligt - lidt for mørkt

Fra København K
Tilmeldt 30. Nov 07
Indlæg ialt: 199
Fra  Sportmonda Skrevet kl. 13:01

Hej Ann.

Siden er funktionel - det det vigtigste. Men design har utrolig meget at sige.

Står valget mellem en webshop, der tilbyder den samme ydelse som dig og har samme system som dig, men som har et langt bedre design, er der ingen tvivl om hvem kunderne vil vælge. Spørg dig selv, hvem ville du vælge?

Som svar på dit spørgsmål - ja, jeg ville personligt afstå fra at købe pga. designet, da det som regel er det som afspejler om folk er seriøse med deres forretning (ikke at jeg siger du ikke er det). Alt begyndelse er svær, så det er super godt du spørg folk herinde, så du få hjælp til at forbedre din webshop.

Ellers vil jeg ønske dig ALT held og lykke med dit nye site!

Med venlig hilsen

Peter.

Sportmonda.dk - Holdsæt med tryk til fodbold og andre holdssportsgrene

Fra Helsingør
Tilmeldt 23. Nov 06
Indlæg ialt: 992
Fra  Hvorfor kan man ikke slette sin virksomhed fra Indeks? Skrevet kl. 13:38

Jeg syntes du burde få lavet et bedre design. Jeg kan se at du har valgt danDomain shoppen, og det gode ved det er at du kan styre designet ret meget. Du kan nemlig få FTP adgang og uploade dine egne CSS filer m.v.

Vi har i Pixelhuset.dk lavet denne shop som også er en Dan Domain shop.

Held og lykke med shoppen!

.-)

Fra Ballerup
Tilmeldt 6. Jun 08
Indlæg ialt: 16489
Fra  Poledanser underholdning danser Skrevet kl. 17:42

lave farve forskel på links til undersider eller andet der viser meget præcist hvilke der er links eller ej til undersider , ellers skal der bruge ekstra tid på at finde alle undersider .

Ellers en udmærket side Smile

poledancer.dk klik bestil shows altid god priser og lange shows

Tilmeldt 20. Apr 07
Indlæg ialt: 16014
30% af profil udfyldt
Skrevet kl. 18:01

Jeg er enig med de ovenstående kommentarer. Siden er for uinspirerende. Jeg vil råde dig til at tage fat i en grafiker, der kan peppe siden op. Det behøver ikke at koste en bondegård at få en grafiker til at lave et design til en sådan side. Det visuelle indtryk af siden, er mindst lige så vigtigt som funktionaliteten.

skak-spil.dk:

Hej til alle jer der har svaret/bedømt.

JEg regnede skam heller ikke med at designet ville få "topkarakterer" - og det er helt fint at I kommer med jeres ærlige mening - andet er jo som bekendt ubrugeligt...

Ville I KØBE/afstå fra et købe pga designet?

Anden kritik modtages med kyshånd

mvh

Ann

Jeg ville sige ja. Jeg ville finde en anden shop der solgte det jeg skulle bruge og købe det der, da jeg ville være bange for jeres system ikke virkede, eller et eller andet. For mig virker det mere troværdigt hvis der er gjort noget ud af designet. Jeg skal ikke kunne sige hvorfor, men jeg ville købe min vare et andet sted.

Venlig hilsen

Mathias Bak

Tilmeldt 20. Apr 07
Indlæg ialt: 16014
30% af profil udfyldt
Skrevet kl. 18:10

skak-spil.dk:

Hej til alle jer der har svaret/bedømt.

JEg regnede skam heller ikke med at designet ville få "topkarakterer" - og det er helt fint at I kommer med jeres ærlige mening - andet er jo som bekendt ubrugeligt...

Ville I KØBE/afstå fra et købe pga designet?

Anden kritik modtages med kyshånd

mvh

Ann

Selvfølgelig kunne designet peppes op, men synes nu ikke det er så slemt. Siden er faktisk dejlig overskuelig og fint sortiment. Men ville måske gøre lidt mere ud af billeder - det er forøvrigt ikke alle, der popper op i en god størrelse. Men kun sagtens finde på at handle på siden.

Tror faktisk det ville hjælpe designmæssigt, hvis du kunne lave billederne på forsiden væsentlig større og mindre grå farve

Tilmeldt 7. Mar 10
Indlæg ialt: 126
Skrevet kl. 20:43

Hehe, fantastisk dejligt med alle de gode kommentarer!

Udmærket stribe, Fairtime..:)

Fedt man får hvad man be'r om iøvrigt..!

Tak for jeres inputs..vi må vel hellere se lidt på designet....

Tilmeldt 7. Mar 10
Skrevet kl. 20:45

Peter:

Hej Ann.

Siden er funktionel - det det vigtigste. Men design har utrolig meget at sige.

Står valget mellem en webshop, der tilbyder den samme ydelse som dig og har samme system som dig, men som har et langt bedre design, er der ingen tvivl om hvem kunderne vil vælge. Spørg dig selv, hvem ville du vælge?

Jeg ville nok vælge den med den bedste (lovede) service og skarpeste priser...

Men derefter - ja, så ville jeg nok vælge efter den der med designet udstråler mest troværdighed.

mvh

Ann

Tilmeldt 7. Mar 10
Skrevet kl. 21:52

Jeg fik vist aldrig takket jer alle for jeres input - hermed gjort.

Fantastisk med al den hjælp!

Vi ses

Side 2 ud af 2 (19 indlæg)