Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

CPC vs. CPV

Side 1 ud af 1 (4 indlæg)
  • 1
Fra København
Tilmeldt 15. Jan 08
Indlæg ialt: 838
Skrevet kl. 00:58
Hvor mange stjerner giver du? :

Hvornår mener I at det bedst kan betale sig at benytte sig af cost per view, frem for cost per click, når vi fx. snakker Adwords, eller facebook annoncer?


Mvh.
Nikolaj Bomann

Automatiser din marketing rapportering med Unvault.io.

Tilmeldt 1. Sep 08
Indlæg ialt: 1468
Skrevet kl. 01:07
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej Nikolaj,

Det kommer an på hvad målet for kampagnen er Smile

Google betaler man normalt pr. klik - hvis det ikke er en branding kampagne på netværket.

 

Fra København
Tilmeldt 23. Apr 07
Indlæg ialt: 519
Skrevet kl. 01:51
Hvor mange stjerner giver du? :

Simon - du kan også sagtens køre CPM kampagner på google, du kan også køre lead kampagner på google. Så adwords er ikke kun CPC.

Men til Nikolajs spørgsmål: CPV er mere kendt som CPM :)

Min regel plejer at være CPM er til branding og CPC er til boostes.

CPM er du ikke garanteret kliks.

Men men jeg kan ikke sige hvad der er mest effektivt, kommer an på kampagnens budskab. Men du kan jo altid teste af, hvad et klik koster på CPM og sammenligne med CPC.

Med Venlig Hilsen
Nick Nørgaard

Fra Zug, Schweiz
Tilmeldt 27. Jul 08
Indlæg ialt: 135
Fra  GoSocial ApS Skrevet kl. 02:07
Hvor mange stjerner giver du? :

Nick, gå i seng, inden du kommer ud på dybt vand :-)

 

Mange hilsener fra Vejle,

Robin

GoSocial.dk - Ingen luftkasteller og tom snak - effektiv eksekvering på de sociale medier.
Europas største annoncør på Facebook i 2010.

Side 1 ud af 1 (4 indlæg)