Etpar dage efter jeg var gået i luften med mit firma fik jeg et brev fra Experian A/S,som meddelte, at jeg er optaget i et virksomhedsregister - en erhevrvsdatabase. Er der mon én eller flere Amino´er, der ved noget om det?
En stærk partner på det danske marked Det nye Experian A/S er en realitet. RKI og KOB samles under navnet Experian A/S. Vi hjælper fortsat virksomheder med at tage gode beslutninger. Vi tilbyder værktøjer, der øger salget, målretter markedsføringen og reducerer risikoen for tab.
Hvad kan det nye Experian A/S? Vi er en del af den internationale markedsleder Experian. Vores produkter og løsninger hjælper dig som virksomhed og som privatperson. Experians datakvalitet er fortsat Danmarks bedste. Vores analytiske indsigt giver dig en kompetent og erfaren partner."
De registrere din virksomhed, hvorefter de sælger adgang til virksomheder der ønsker at købe adgang til deres firmaregister, vi bruger det selv hos os, det er et super stykke værktøj for btb markedet, hvis man vil ramme et bestemt segment eller have fat i beslutningstageren med det samme det sparer en masse tid samtidig med at man kan forkorte salgsprocessen og gøre den mere effektiv.
Det er rigtigt at de laver kreditvuderinger af virksomheder, men RKI bliver man vidst så vidt jeg er orienteret kun registreret hvis man skylder penge men ikke kan eller vil betale, hersker der tvivl om tvisten bliver man ikke registreret.