Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

leder du efter et kontorhotel i københavn

Side 1 ud af 1 (4 indlæg)
  • 1
Fra københavn
Tilmeldt 20. Mar 06
Indlæg ialt: 21
Fra  Brink Serviced Offices Skrevet kl. 20:58
Hvor mange stjerner giver du? :
der er nu et 2 personers kontor ledigt her kontorhotel
Fra København
Tilmeldt 21. Sep 05
Indlæg ialt: 443
Skrevet kl. 13:38

Med venlig hilsen

Martin Poulsen, Driversnote

Fra København
Tilmeldt 26. Mar 05
Indlæg ialt: 975
Fra  Ubivox ApS Skrevet kl. 13:51

Og hvori ligger det "gode tilbud" så henne?. Umiddelbart ligner det da ikke andet end billig reklame for jeres virksomheder (begge to), uden noget specielt anderledes. Ingen Amino rabatter, ingen ekstra fordele, intet tidsbegrænset tilbud til alle der læser det eller lignende, som stikker ud fra normen.

Kom ind i kampen og lad være med at misbruge tilbudskategorien til bare at fyre ligegyldige reklame-spam-indlæg, med diverse seo-konstruerede links, af i.

Med den slags indlæg opnår I ikke andet end at folk bliver irriteret over de ligegyldige indlæg der ikke lægger op til debat eller en god snak, og stille og rolig så dør kategorier som denne her, fordi de er fyldt med selvpromoverende indlæg uden dybde og i værste fald går det ud over folks lyst til at bruge Amino, fordi de skal sidde og sortere igennem bunker af "køb noget hos mig"-indlæg uden reelt indhold for læseren.

/my 2 cents  

Fra Århus
Tilmeldt 18. Feb 06
Indlæg ialt: 4322
Skrevet kl. 14:02

Jeg må varmt tilslutte mig Oscars holdning - Det er direkte latterligt at man misbruger Amino til at promovere sig selv på den måde. 

Safeticket - Dit enkle og fleksible billetsystem.

Side 1 ud af 1 (4 indlæg)