Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Er du et webbureau og vil have flere kunder ?

Side 1 ud af 1 (9 indlæg)
  • 1
Tilmeldt 31. Mar 10
Indlæg ialt: 12
Skrevet kl. 02:10
Hvor mange stjerner giver du? :

Er du et webbureau ?

Jeg er igang med at udvikle nogle produkter, som jeg mener HELT BESTEMT vil være med til tiltrække og fastholde kunder til netop til dit webbureau.

Jeg kan godt tænke mig høre din mening og forslag til forbedring af min ide.(mit produkt),

Så driver du et webbureau og gider hjælpe mig med afgør om der er brug for mit produkt - skriv venligst PM til mig)

Tilmeldt 22. Oct 08
Indlæg ialt: 901
Skrevet kl. 08:49

Jeg vil gerne vurdere. Men hvorfor skal det foregå via PM, er det et nyt MLM koncept`?

Tilmeldt 10. Nov 09
Indlæg ialt: 0
Skrevet kl. 08:52

kom frem i lyset ;-)

Jo flere der kan hjælpe med at vudere, jo større er chancen for du får succes og det er det rigtige du ender med at sælge

Hvis alle vil have en rød firkant og du laver en blå trekant var det ingen succes, lad folket hører din ide

Mikkel

Fra Copenhagen
Tilmeldt 31. Oct 07
Indlæg ialt: 3545
Fra  Volt & Volume Skrevet kl. 08:59

Tekstforfatter - Jeg har 16 års erfaring fra reklamebureauer og som selvstændig. Ring: 2252 3381.

Fra Ballerup
Tilmeldt 6. Jun 08
Indlæg ialt: 16489
Fra  Poledanser underholdning danser Skrevet kl. 09:21

Har smidt PM ved ikke om jeg kan hjælpe med det da du ikke har skrevet i tråden om koncept eller et link til en hjemmeside

poledancer.dk klik bestil shows altid god priser og lange shows

Fra Herning
Tilmeldt 6. Jan 06
Indlæg ialt: 692
Skrevet kl. 22:56

Det er vel fordi han som den første af klodens 6 mia mennesker har fået den her ide, og derfor vil undgå at de sidste 5-6 mia mennesker stjæler den fra ham Skype-Giggle

og da ideen er så gennemtænkt at den ikke kan videre udvikles holdes den i et lukket fora, hvor envejs kommunikation gør, at ideen stille og roligt ligger indtil sidste salgsdato er overskredet for længst..

Fra Hellerup
Tilmeldt 11. Apr 06
Indlæg ialt: 3722
Fra  CloudSprout Skrevet kl. 23:30
Tilmeldt 31. Mar 10
Indlæg ialt: 12
Skrevet kl. 23:35

Hej Lundby,

Nææ  der tager du helt fejl...,,,,,,,,Det er om noget helt andet..:)

Men som sagt vil du vide mere, så send pm.......Jeg er sikker på det er noget som skaffer kunder!

Det er Kun for webbureauer....! - Bare rolig jeg sælger intet!

Fra Herning
Tilmeldt 6. Jan 06
Indlæg ialt: 692
Skrevet kl. 10:01

Lundsby:

Måske kan flg. indlæg http://www.amino.dk/forums/t/85388.aspx kaste lys over mysteriet!

Men det lyder spændende! Vi regner selv med at starte en afdeling i Indien, hvis alt går vel!

Ehhh har du prøvet at snakke med indiske programmøre før ? De er faktisk ret sjove..

Da Wm-data for mange år tilbage eksperimenterede med at outsource udvikling til indien fik de ofte kodet software tilbage som så helt a h til ud.. En dag spurgte de så direkte om de havde testet softwaren.. sure var svaret, hvorefter den danske projekt leder der sad i Danmark sad og undrede sig, for de havde ikke fået et eneste stykke kode der virkede ift til den danske kode.. Så han hoppede frisk på flyet og tog til Indien. Da de første høfligheder var overstået, spurgte han dem til hvordan de testede softwaren, hvorefter han fik en stak papir, med svaret, it works on paper...!

Side 1 ud af 1 (9 indlæg)