Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Søger iværksættere/virksomheder, der søger kapital.

Side 1 ud af 1 (10 indlæg)
  • 1
Tilmeldt 22. Jul 08
Indlæg ialt: 241
Skrevet kl. 23:51
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej alle.

Søger du kapital til din virksomhed?

Hvis ja, så kommer her en lille opfordring;

Hvis du søger kapital til dit iværksætterprojekt eller til din eksisterende virksomhed, og har dit projekt attraktivt indtjeningspotentiale med mulighed for aggresiv vækst, så benyt dig af tilbydet i denne tråd: http://www.amino.dk/forums/t/85548.aspx

Formålet er at få opbygget en stor database over attraktive investeringsprojekter, således at de professionelle investorer nemt kan overskue mulighederne, og dermed udvælge de projekter som de finder relevante.

På forhånd tak.

Mvh Thor Mønsted

Fra Vanuato
Tilmeldt 24. Apr 09
Indlæg ialt: 1458
Fra  Kaffes Skrevet kl. 23:58

Thor Mønsted:

Hej alle.

Hvis du søger kapital til dit iværksætterprojekt eller til din eksisterende virksomhed, og har dit projekt attraktivt indtjeningspotentiale med mulighed for aggresiv vækst, så benyt dig af tilbydet i denne tråd: http://www.amino.dk/forums/t/85548.aspx

Formålet er at få opbygget en stor database over attraktive investeringsprojekter, således at de professionelle investorer nemt kan overskue mulighederne, og dermed udvælge de projekter som de finder relevante.

På forhånd tak.

Mvh Thor Mønsted

Hej Thor

Jeg tror det forvirrer folk lidt at du linker til et andet indlæg som igen linker til et andet indlæg - om ikke andet forvirre det mig -  men jeg fandt da ud af at man skal betale for at blive optaget i din database :-D

Held og lykke med dit projekt

Hej fra Søren

Tilmeldt 20. Apr 07
Indlæg ialt: 16014
30% af profil udfyldt
Skrevet kl. 00:10

Kaffe & Co:

Thor Mønsted:

Hej alle.

På forhånd tak.

Mvh Thor Mønsted

Hej Thor

Jeg tror det forvirrer folk lidt at du linker til et andet indlæg som igen linker til et andet indlæg - om ikke andet forvirre det mig -  men jeg fandt da ud af at man skal betale for at blive optaget i din database :-D

Held og lykke med dit projekt

Hej fra Søren

Hej Søren

Kan godt følge dig lidt i links'ne rundt, men hvor er det, du finder man skal betale for at blive optaget?

Jeg har søgt på hele hjemmesiden incl. LinkedIn, uden at kunne finde noget, og har endda tilmeldt mig uden problemer eller opkrævninger.

Hilsen

Tonny

Tilmeldt 22. Jul 08
Skrevet kl. 09:55

Hej Søren og Tonny.

På opfordring fra Jer, findes indlægget nu i en mere overskuelig form: http://www.amino.dk/forums/t/85579.aspx

Og blot for at undgå evt. misforståelser; Det er gratis at få sin projektbeskrivelse uploadet på siden for investeringsprojekter og i LinkedIn gruppen.

God påske Smile

Mvh Thor

Fra Nykøbing Sj.
Tilmeldt 16. Feb 08
Indlæg ialt: 77
Skrevet kl. 10:03

Hej Alle,

Jeg tilmeldte mig linkedin gruppen igår og umiddelbart kan jeg kun se, at det koster noget, hvis uploadet resulterer i en kontakt til en interesseret investor (295,-).

er det ikke korrekt, Thor?

mvh

Jan

Cir-IT er Airboss partner - Vi gør din hverdag nemmere!
AirBoss - er et af de ældste økonomisystemer på det danske marked.

Tilmeldt 22. Jul 08
Skrevet kl. 10:06

Hej Jan.

Det er helt korrekt.

Mvh Thor

Fra Vanuato
Tilmeldt 24. Apr 09
Fra  Kaffes Skrevet kl. 10:12

Tonny Skov Pedersen:

Hej Søren

Kan godt følge dig lidt i links'ne rundt, men hvor er det, du finder man skal betale for at blive optaget?

Jeg har søgt på hele hjemmesiden incl. LinkedIn, uden at kunne finde noget, og har endda tilmeldt mig uden problemer eller opkrævninger.

Hilsen

Tonny

hmm jaa det er måske fordi det var lidt forvirrende for mig - men jeg er jo heller ikke så stækt i Amino under links til "jeg har et tilbud til dig" :-)

Anyway så har jeg nu læst tråden igen og kan nu forstå at det er gratis at blive optaget men koster 295 ex. moms hvis der er nogen der henvender sig eller har jeg igen misforstået noget?

Citat:

"Du har nu også mulighed for at få din projektbeskrivelse promoveret disse steder, og det er gratis at få projektbeskrivelsen uploadet! Eneste betingelser er at du må respektere at de første henvendelser skal gå igennem Virksomhedsguide, og at du vil blive faktureret 295 kr. ex. moms pr. henvendelse."

Hvor mange er "de første henvendelser"?

Hej fra Søren

Tilmeldt 22. Jul 08
Skrevet kl. 10:16

Hej Søren.

Det er helt korrekt;

Det er gratis at få sin projektbeskrivelse på siden for investeringsprojekter og i LinkedIn gruppen, men det koster 295 kr. ex. moms pr. henvendelse fra potentiel/interesseret investor.

Mvh Thor

Tilmeldt 20. Apr 07
Indlæg ialt: 16014
30% af profil udfyldt
Skrevet kl. 10:16

Thor Mønsted:

Hej Søren og Tonny.

På opfordring fra Jer, findes indlægget nu i en mere overskuelig form: http://www.amino.dk/forums/t/85579.aspx

Og blot for at undgå evt. misforståelser; Det er gratis at få sin projektbeskrivelse uploadet på siden for investeringsprojekter og i LinkedIn gruppen.

God påske Smile

Mvh Thor

Fint

God påske

Easter train

Hilsen

Tonny

Fra Vanuato
Tilmeldt 24. Apr 09
Fra  Kaffes Skrevet kl. 10:24

Thor Mønsted:

Hej Søren.

Det er helt korrekt;

Det er gratis at få sin projektbeskrivelse på siden for investeringsprojekter og i LinkedIn gruppen, men det koster 295 kr. ex. moms pr. henvendelse fra potentiel/interesseret investor.

Mvh Thor

Ok så er jeg med - vi skal jo alle finansieres et sted fra :-)

God påske

Hej fra Søren

Side 1 ud af 1 (10 indlæg)