Jeg tror jeg skal holde lidt øje med "luksusfælden" på tv3 på søndag.. :-) |
Jeg slagter ikke nogen. Giver kun gode råd.
Ja "Luksusfælden" er faktisk et godt eksempel på udviklingen.
Jeg tror jeg skal holde lidt øje med "luksusfælden" på tv3 på søndag.. :-) |
Jeg slagter ikke nogen. Giver kun gode råd. Ja "Luksusfælden" er faktisk et godt eksempel på udviklingen. |
Med venlig hilsen Hulahoppigen/Yvon
Hej Det er i hvert fald helt klart, at vi har forskellige opfattelser af, hvem der foretager impulskøbene, og jeg indregner ikke dagligvarekøb, som værende impulskøb i den forstand. Derimod finder jeg mænds impulskøb til både at være væsentlig dyrere og mere "fjollet", idet mænd alt for ofte kan finde på at købe noget, som de måske kan få brug for (især i byggemarkeder), derudover ligeså snart det er elektronisk eller teknisk, men også tøj, parfume, og andre livstilsgoder, kan tiltrække mænd i hobevis. Så vi er da trods alt forskellige, og tak for det. Hilsen Tonny |
Hvis du læser rådene igen, vil du se, at de primært er til fysiske handler, dvs hvor kunden handler i en butik... Så er det fint, at mænd elsker gadget og handler disse online, men det er bare efter andre handelsmønstre og metoder... Så ændringen er ik den store, men mænd handler bare mere individuelt idag end de gjorde for år tilbage... |
Hvad sigere undersøgelserne så om fastfood? |
Hvis der er nogen, som har en konservativ holdning til tingene, så er det da dig... Læs lidt her http://fpn.dk/mad/article1131708.ece |
Har ingen undersøgelse set for området... Men vil da uden at blinke give dig ret... Men fastfood vs mad - tøj - indbo - meget andet er bare en lille del... |
I er jo gået bananas...... godnat!
|
Partner @ The Social Agency
Jeg tror også at kvinderne fortsat er dominerene i de fysiske butikker, idet mange kvinder står for husholdningen og elsker at se på varene, når det gælder om forkæle sig selv. Har tit stået og ventet på en veninde der lige skulle se dit og dat og gab, hvor har jeg kedet mig. |
Spørgsmålet er jo også: Hvem køber og hvem betaler? :-D |