Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

3 ekstra sprog til shoppen.....?

Side 1 ud af 1 (6 indlæg)
  • 1
Fra Langeskov
Tilmeldt 20. Nov 08
Indlæg ialt: 1129
Fra  Marjoe ApS Marjoe.dk Skrevet kl. 22:55
Hvor mange stjerner giver du? :
Gennemsnit 5,0 stjerner givet af 1 person

Hej

Jeg skal have flere sprog til min shop.

Svensk, engelsk og tysk ..... havde egentlig planlagt at ville lave det selv, men kan ikke finde tiden.

Svensk er det vigtigste lige i første omgang.

Hvad vil sådan noget koste, og hvem laver evt, sådan noget?

www.marjoe.dk

Tilmeldt 20. Apr 07
Indlæg ialt: 16014
30% af profil udfyldt
Skrevet kl. 23:03

Hej,

jeg kender en der kan hjælpe med det tyske, som også har taget sig af min tyske blog. Skriv en personlig mail her på Amino eller til irynav85@gmail.dk, hvis du er interesseret i en professionell oversættelse til fair pris.

Fra Dublin
Tilmeldt 20. Jul 09
Indlæg ialt: 38
Skrevet kl. 23:18

Hej,

Jeg kan hjælpe dig med den engelske oversættelse til en rimelig penge, du er velkommen til og kontakte mig på hh@concept-lingo.eu

Angående den svenske oversættelse vil jeg anbefale dig og henvende dig til Stefan Kalmar, han har fået en del gode anmeldelser.

MvH

Henriette

Professionel, hurtig oversættelse leveres til konkurrencedygtige priser

Fra Odense
Tilmeldt 17. Jun 07
Indlæg ialt: 280
Skrevet kl. 23:21

Hej Marjoe,

jeg har brugt flere forskellige oversætterbureauer og freelancere - og priserne varierer helt vildt!! Virkelig - vi taler mange hundrede procent!

Kontakt mig gerne med en PM, og jeg skal sætte dig i forbindelse med de bedste til prisen - efter min mening.

Ting jeg har lært at lægge vægt på mht. oversættelser:

• Brug kun modermålsoversættere
  • Brug dem, der kan tænke selv - og som tør spørge, når de er i tvivl
  • Brug dem, der vender tilbage med systematisk gennemarbejdet tekster, leveret i formater der er til at arbejde videre med
  • Sæt pris på fleksibilitet - ex.vis at der oversættes direkte i shoppens backend uden merpris

Jeg har arbejdet med mange forskellige.

Køb dit juletræ på nettet, leveret til døren og afhentet efter jul...

Fra København
Tilmeldt 10. Mar 09
Indlæg ialt: 697
Skrevet kl. 00:08
Hej alle, Jeg følger med i denne tråd, da jeg stor sandsynlighed kommer til at mangle præcis de samme sprog som Marjoe på min webshop indenfor de næste par måneder. Jeg har hertil et ekstra spørgsmål til de erfarne brugere af oversætter. Har I et bud på, hvor mange penge det almindeligvis vil koste pr. sprog på en ganske almindelig webshop? Jeg ved godt, at det afhænger af utrolig mange ting som f.eks. hvilket sprog, antal ord, sværhedsgraden på teksten osv. Jeg ved bare gerne høre et ca. bud, så jeg ved, hvor henne, at det nogenlunde ligger. Det er jo alligevel også begrænset, hvor meget tekst der er på en webshop. Det kan hertil indskydes, at jeg ikke forventer en fremragende oversætter, der kan finde på alle mulige smarte vendinger - jeg er fint tilfreds med en billig freelancer med et relativt begrænset ordforråd. Jeg ser frem til at høre fra jer. På forhånd tak (: Mvh Alexander
Fra Haderslev
Tilmeldt 11. Nov 07
Indlæg ialt: 200
Skrevet kl. 07:49

Henriette Hansen:

Hej,

Jeg kan hjælpe dig med den engelske oversættelse til en rimelig penge, du er velkommen til og kontakte mig på hh@concept-lingo.eu

Angående den svenske oversættelse vil jeg anbefale dig og henvende dig til Stefan Kalmar, han har fået en del gode anmeldelser.

MvH

Henriette

Henriette: Tack för anbefalningen, det var ytterst vänligt av dig!

marjoe: Jag har skickat ett mail till dig.

Vänliga hälsningar

Stefan Kalmar

Side 1 ud af 1 (6 indlæg)