jeg kender en der kan hjælpe med det tyske, som også har taget sig af min tyske blog. Skriv en personlig mail her på Amino eller til irynav85@gmail.dk, hvis du er interesseret i en professionell oversættelse til fair pris.
Hej alle,
Jeg følger med i denne tråd, da jeg stor sandsynlighed kommer til at mangle præcis de samme sprog som Marjoe på min webshop indenfor de næste par måneder.
Jeg har hertil et ekstra spørgsmål til de erfarne brugere af oversætter. Har I et bud på, hvor mange penge det almindeligvis vil koste pr. sprog på en ganske almindelig webshop? Jeg ved godt, at det afhænger af utrolig mange ting som f.eks. hvilket sprog, antal ord, sværhedsgraden på teksten osv. Jeg ved bare gerne høre et ca. bud, så jeg ved, hvor henne, at det nogenlunde ligger. Det er jo alligevel også begrænset, hvor meget tekst der er på en webshop. Det kan hertil indskydes, at jeg ikke forventer en fremragende oversætter, der kan finde på alle mulige smarte vendinger - jeg er fint tilfreds med en billig freelancer med et relativt begrænset ordforråd.
Jeg ser frem til at høre fra jer. På forhånd tak (:
Mvh Alexander