Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Thorborg har desværre ikke tid, hvad gør vi så ??

Side 3 ud af 4 (38 indlæg)
Fra Kolding
Tilmeldt 10. Jan 06
Indlæg ialt: 742
Fra  Klubmodul ApS Skrevet kl. 20:03
Hvor mange stjerner giver du? :
Gennemsnit 3,3 stjerner givet af 7 person
Tænd for P1 og opdag at der findes en verden uden stenvægge, pointsites, rabatportaler og amino og hør på erfarne mennesker fortælle om en anden vinkel på livet og forretningen. Mvh Jesper

Klubmodul - 600000 danskere, 800+ organisationer kan ikke tage fejl

Tilmeldt 20. Apr 07
Indlæg ialt: 16014
30% af profil udfyldt
Skrevet kl. 20:11

Weltström:
Tænd for P1 og opdag at der findes en verden uden stenvægge, pointsites, rabatportaler og amino og hør på erfarne mennesker fortælle om en anden vinkel på livet og forretningen. Mvh Jesper

Men hvis det nu er det, der interesserer ham, så kan han jo gøre, som de andre siger ;-)

Fra 4261
Tilmeldt 14. Feb 09
Indlæg ialt: 4217
Fra  RÅD & MAL Skrevet kl. 23:32

Weltström:

Yes

Tilmeldt 10. Nov 09
Indlæg ialt: 0
Skrevet kl. 23:40

Er det så slemt og være glad for amino ?..

Ja, jeg bruger sku detmeste af mit liv herinde, da størrste delen er fornuftige mennesker, med brugbar indhold

P1 siger mig ikke en skid, da det er total tørt og kedeligt..Jeg vil have lidt gas og ikke en dødsyg taler man falder i søvn over...

Mikkel

Fra Århus
Tilmeldt 23. Feb 06
Indlæg ialt: 1928
Fra  Userturn Skrevet kl. 00:31
Gennemsnit 5,0 stjerner givet af 2 person

// Jesper Skov

Tilmeldt 1. Sep 08
Indlæg ialt: 1468
Skrevet kl. 00:52

Weltström:

Sikke en nedladende kommentar? Går det ikke så godt for din forretning for tiden, eller hvad er der lige galt Huh??

Tilmeldt 10. Nov 09
Skrevet kl. 08:41

Simon:

Weltström:

Sikke en nedladende kommentar? Går det ikke så godt for din forretning for tiden, eller hvad er der lige galt Huh??

Måske han er en af dem der ikke tør satse alt på sin virksomhed.. Der skal jo være stabilitet og økonomisk sikkerhed og alt det der...

Satser man alt og smider lejligheden afsted for at være iværksætter, så er man temmelig tilknyttet til sine projekter...

Jeps, jeg er ikke en ansat herre der sidder og hygger og tager ordre for chefen, jeg satser hele mit liv på mit nye projekt, så må det briste eller bære

Mikkel

Fra København
Tilmeldt 23. Oct 08
Indlæg ialt: 1165
Fra  Ildsjæl v/ Tommy Krabbe Skrevet kl. 08:52

Det behøver vel ikke være enten - eller. Døgnet har timer nok til både at være på Amino og tage indtryk til sig fra den større verden. Det er ekstremt vigtigt - også for iværksættere - at være opdateret. Også selvom det er kedeligt.

Hvis I fx følger Martin T. på Twitter vil I se, at han altså også bruger tid på at læse artikler osv. alle mulige andre steder.

Derudover er der en anden og meget vigtig grund til at være omkrng sig i medieudbudet - dine kunder er det.

Endelig mener jeg, at det er vigtigt at danne sig sine egne meninger om tingene udfra forskellige kilder. Det er selvfølgelig rart at få dem serveret, men det skal kombineres med egne indtryk, erfaringer. osv.

God fornøjelse - med forhåbentligt begge dele :-)

Og go' lørdagdag

Hej med dig :-)

Fra Copenhagen
Tilmeldt 31. Oct 07
Indlæg ialt: 3545
Fra  Volt & Volume Skrevet kl. 08:55

Tror bare, at Weltström forsøgte at sige, at der er meget at lære ved at lytte til flere forskellige individers erfaringer.

MikkeFriis...båndoptager?...Virkelig? Smile

Thomas

www.tt-tekstforfatter.dk

Tekstforfatter - Jeg har 16 års erfaring fra reklamebureauer og som selvstændig. Ring: 2252 3381.

Tilmeldt 10. Nov 09
Skrevet kl. 08:59
Gennemsnit 4,0 stjerner givet af 1 person

Hej Tommy :-)

Jo der er skam også plads til andet og jeg har da også andre ting end bare sidde på amino ;-) Der skal jo undersøges andre markeder og undersøges kundegrundlag.

Jeg får mange nye input udefra den store verden..

Jeg har prøvet at starte virksomheder siden 2001, både med succes og absolut også fiasko, med store tab, men jeg har lært nogen gode ting af det. Jeg ved nu meget mere om hvordan jeg ikke bare skal smide om mig og tænke man skal eje alt fra dag 1.

Nu kan jeg starte virksomhed for under 300,000,- det kunne jeg ikke finde udad dengang, penge gør tingene nemmere, men giver ikke succes.

Min allerbedste forretning med snit på 20,000 om mdr gav jeg 45,- kr for at starte og inspiration udefra..

Mikkel

Side 3 ud af 4 (38 indlæg)