Tænd for P1 og opdag at der findes en verden uden stenvægge, pointsites, rabatportaler og amino og hør på erfarne mennesker fortælle om en anden vinkel på livet og forretningen.
Mvh
Jesper
Klubmodul - 600000 danskere, 800+ organisationer kan ikke tage fejl
Tænd for P1 og opdag at der findes en verden uden stenvægge, pointsites, rabatportaler og amino og hør på erfarne mennesker fortælle om en anden vinkel på livet og forretningen. Mvh Jesper
Men hvis det nu er det, der interesserer ham, så kan han jo gøre, som de andre siger ;-)
Tænd for P1 og opdag at der findes en verden uden stenvægge, pointsites, rabatportaler og amino og hør på erfarne mennesker fortælle om en anden vinkel på livet og forretningen. Mvh Jesper
Tænd for P1 og opdag at der findes en verden uden stenvægge, pointsites, rabatportaler og amino og hør på erfarne mennesker fortælle om en anden vinkel på livet og forretningen.
Mvh
Jesper
Sikke en nedladende kommentar? Går det ikke så godt for din forretning for tiden, eller hvad er der lige galt ?
Mvh
Jesper
Sikke en nedladende kommentar? Går det ikke så godt for din forretning for tiden, eller hvad er der lige galt ?
Måske han er en af dem der ikke tør satse alt på sin virksomhed.. Der skal jo være stabilitet og økonomisk sikkerhed og alt det der...
Satser man alt og smider lejligheden afsted for at være iværksætter, så er man temmelig tilknyttet til sine projekter...
Jeps, jeg er ikke en ansat herre der sidder og hygger og tager ordre for chefen, jeg satser hele mit liv på mit nye projekt, så må det briste eller bære
Det behøver vel ikke være enten - eller. Døgnet har timer nok til både at være på Amino og tage indtryk til sig fra den større verden. Det er ekstremt vigtigt - også for iværksættere - at være opdateret. Også selvom det er kedeligt.
Hvis I fx følger Martin T. på Twitter vil I se, at han altså også bruger tid på at læse artikler osv. alle mulige andre steder.
Derudover er der en anden og meget vigtig grund til at være omkrng sig i medieudbudet - dine kunder er det.
Endelig mener jeg, at det er vigtigt at danne sig sine egne meninger om tingene udfra forskellige kilder. Det er selvfølgelig rart at få dem serveret, men det skal kombineres med egne indtryk, erfaringer. osv.
Jo der er skam også plads til andet og jeg har da også andre ting end bare sidde på amino ;-) Der skal jo undersøges andre markeder og undersøges kundegrundlag.
Jeg får mange nye input udefra den store verden..
Jeg har prøvet at starte virksomheder siden 2001, både med succes og absolut også fiasko, med store tab, men jeg har lært nogen gode ting af det. Jeg ved nu meget mere om hvordan jeg ikke bare skal smide om mig og tænke man skal eje alt fra dag 1.
Nu kan jeg starte virksomhed for under 300,000,- det kunne jeg ikke finde udad dengang, penge gør tingene nemmere, men giver ikke succes.
Min allerbedste forretning med snit på 20,000 om mdr gav jeg 45,- kr for at starte og inspiration udefra..