Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Feedback til logo

Side 3 ud af 3 (25 indlæg)
Fra KBH
Tilmeldt 2. Sep 09
Indlæg ialt: 304
Skrevet kl. 10:58
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej daniel

Det er også helt fint :)
Men ligefrem og sige at det er rip af et andet logo synes jeg ikke man kan være bekendt. fint nok at det minder om 

CetaDesign din total leverandør inden for medie.

Fra KBH
Tilmeldt 2. Sep 09
Skrevet kl. 11:38

*Fejl* 

Tilmeldt 2. Dec 09
Indlæg ialt: 26
Skrevet kl. 20:53

Ej jeg syntes altså godt jeg kan være det bekendt, når vi nu er i en tråd der handler om feedback på logoet, og når jeg iøvrigt indsatte en smiley. Kritikken rettet på originaliteten ved grafikken er mere værd end 'klap-dig-selv-på-skulderen-godt-gået-knægt' bemærkninger, helt ærligt. :)

Selvfølgelig er maskotten Tux ikke den eneste pingvin der er i omdrejninger sådan logomæssigt:

....Men hvis det var min virksomhed der havde bestilt nyt logo og maskot, og jeg altså insisterede på at få en pingvin (vel vidende at Tux var meget anvendt).. Og jeg så fik sendt et chibi logo ud der til forveksling ligner en af Tux udgaverne.. Ja, så ville jeg nok, du ved, finde mig en ny kunstner der kunne tænke i lidt mere originale baner. Jeg ville simpelthen frygte et juridisk angreb, hvis jeg anvendte det du har fat i nu. Jeg ville heller ikke have det på mig, at jeg var en værre copycat.

Det er i den bedste mening jeg skriver det. Jeg har ingen baggrund som hverken PR-mand eller jurist, så tag mine kommentarer med et gran salt. :)

Fra KBH
Tilmeldt 2. Sep 09
Skrevet kl. 21:49

Jeg har intet imod din holdning, det var den jeg bad om. 

Men de eksempler du giver hele vejen igennem er så langt væk fra Ceta at det er komplet latterligt.
Vil dog give ret i at når man ser Ceta alene så vil man nok tænke på Tux da Tux er en pingvin og stammer fra et yderst kendt produkt, linux. Men når det er sagt så er hverken former, øjne, fødder, vinger eller næb eller noget som helst ens med tux Smile

Her kommer lidt flere eksempler på Ceta  Smile

Det er helt fint hvis du stadig ikke kan se det men jeg stopper i hvertfald her og er super glad for de feedback jeg fik og vil gå videre med dem :)

Fra Odense
Tilmeldt 10. Feb 10
Indlæg ialt: 709
Fra  . . Skrevet kl. 21:58

Jeg kan nu bedre li' Tux...

Side 3 ud af 3 (25 indlæg)