Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Feedback til logo

Side 1 ud af 3 (25 indlæg)
Fra KBH
Tilmeldt 2. Sep 09
Indlæg ialt: 304
Skrevet kl. 14:40
Hvor mange stjerner giver du? :

Hey Amino'er

Vi har valgt at omlægge hele vores virksomhedsplan for at kunne give en endnu bedre service over for vores kunder. Denne lille makeover gav plads til et nyt medlem i Ceta Design som er vores nye maskot som logisk nok hedder Ceta.

Ceta vil rådgive og guide vores kunder og mere kan jeg ikke sige på nuværende tidspunkt.

Hvad synes i om vores nye  Ceta?

CetaDesign din total leverandør inden for medie.

Fra København
Tilmeldt 21. Aug 09
Indlæg ialt: 2585
Fra  . Skrevet kl. 14:50

Den er nuttedeBig Smile

Deltag i iværksætter events! Tilmeld dig på https://www.smila.dk og få invitationer.

Fra København
Tilmeldt 9. Feb 10
Indlæg ialt: 1479
Skrevet kl. 14:52

Jonas Kaan:

Hey Amino'er

Vi har valgt at omlægge hele vores virksomhedsplan for at kunne give en endnu bedre service over for vores kunder. Denne lille makeover gav plads til et nyt medlem i Ceta Design som er vores nye maskot som logisk nok hedder Ceta.

Ceta vil rådgive og guide vores kunder og mere kan jeg ikke sige på nuværende tidspunkt.

Hvad synes i om vores nye  Ceta?

Jeg syntes at den ser rigtig nuttet ud.

Jeg arbejder som reklameopfinder, og jeg kører med 12.000 kr/t. Skal du have et lift med?

Tilmeldt 21. Aug 09
Indlæg ialt: 34
Skrevet kl. 14:54

Hej Jonas

Jeg synes designet er fedt. Klare farver, professionelt lavet og let genkendeligt. Mit problem med logoet er bare, at når jeg ser den lille fine pingvin, tænker jeg straks på Linux figuren. Måske er det bare fordi jeg er lidt nørdet, men det var min første tanke. Jeg har lige smidt Linux gutten ind her som reference :)

Tilmeldt 20. Apr 07
Indlæg ialt: 16014
30% af profil udfyldt
Skrevet kl. 15:05

Jeg synes den er rigtig fin. Kan godt lide at det er lidt noget andet og en smule "barnligt" på den gode måde. Man skal også have et glimt i øjet og den skal nok få sin opmærksomhed.

Fra Holstebro
Tilmeldt 5. Nov 07
Indlæg ialt: 119
Fra  Unicorn Screen Printing Skrevet kl. 16:14

Jeepster:

Hej Jonas

Jeg synes designet er fedt. Klare farver, professionelt lavet og let genkendeligt. Mit problem med logoet er bare, at når jeg ser den lille fine pingvin, tænker jeg straks på Linux figuren. Måske er det bare fordi jeg er lidt nørdet, men det var min første tanke. Jeg har lige smidt Linux gutten ind her som reference :)

Har det på samme måde...

Ejer af Unicorn Screen Printing... Its a lifestyle.....

www.unicornsp.dk

Tilmeldt 2. Dec 09
Indlæg ialt: 26
Skrevet kl. 16:18

Samme her. Lugter langt væk af et open source malerprogram. :)

Jeg ville erklære det for en ommer

Tilmeldt 2. Dec 09
Indlæg ialt: 26
Skrevet kl. 16:20

:)

Prøv at søg i google på billeder på ordet TUX

Fra Odense
Tilmeldt 10. Feb 10
Indlæg ialt: 709
Fra  . . Skrevet kl. 16:22

Jeg tænkte også straks på Tux - ikke at der er skidt...

Tilmeldt 20. Apr 07
Indlæg ialt: 16014
30% af profil udfyldt
Skrevet kl. 16:37

Jeepster:

Hej Jonas

Jeg tækte også på Tux lige da jeg så det... Men der er jo ligemeget. Synes logoet er meget fedt, og jeg tror ikke man tænker så meget på det når man ser det på jeres hjemmeside eller visitkort. Så ved man jo det handler om jer.

Side 1 ud af 3 (25 indlæg)