Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

eksamensprojekt søger samarbejdspartner - emballagedesign og produktion

Side 1 ud af 1 (3 indlæg)
  • 1
Tilmeldt 2. Apr 10
Indlæg ialt: 1
Skrevet kl. 14:08
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej.

Jeg er grafisk designteknolog studerende ved University College Nordjylland Teknologi & Bussines i Aalborg, og skal om en månedstid i gang med mit afsluttende eksamensprojekt, hvor jeg skal arbejde sammen med en eksisterende virksomhed, og håber derfor der er nogle herinde som kunne være interesseret i dette samarbejde.

Eksamensprojektets emne er valgfrit, men da jeg har haft produktion som min profil og emballagedesign som mit speciale vil jeg selvfølgelig gerne finde en virksomhed som kan opfylde krav indenfor disse områder. Jeg kan fortælle at jeg til min profileksamen lavede et EM herrehåndbold 2010 magasin, og skal i gang med min specialeksamen, hvor jeg vil producere emballage for pastaproduktmix, som henvender sig til enlige. (Så har I et indblik i hvad jeg har og er igang med). Der er udover har jeg på min uddannelse beskæftiget mig med visuel identitet (logo, brevlinie), bøger, blade, aviser, brochure, in-store, messer, merchandise, så disse emner kan også indgå i samarbejdet.

Jeg håber der er nogle herinde som kunne være interessede.

Kan kontaktes på miayhp@mail.dk

Med venlig hilsen

Mia

Fra Grindsted
Tilmeldt 13. Dec 05
Indlæg ialt: 308
Skrevet kl. 16:51

hej prøve at kontakt tommymikkelsen76 på skype eller via info@misslux.dk det kan være jeg kan hjælpe dig

Tilmeldt 3. Apr 07
Indlæg ialt: 47
Skrevet kl. 16:48

Hej Mia,

Så først lige dit indlæg nu og ville høre om du har fundet et firma, som er interessant?

Ellers er du meget velkommen til at kontakte mig, da jeg sidder med en spændende projekt for dig (CACTUS - mod tømmermænd)

rl(a)cactusgroup.dk

CACTUS  mod tømmermænd - www.cactusgroup.dk

Kvalitets golfrejser til fornuftige priser - ClassicGolf 

Side 1 ud af 1 (3 indlæg)