Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Hjælp til bachelorprojekt

Side 1 ud af 1 (9 indlæg)
  • 1
Fra København
Tilmeldt 20. Oct 06
Indlæg ialt: 34
Skrevet kl. 10:30
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej allesammen! 

Jeg er igang med at skrive en bacheloropgave i marketing, og i den forbindelse har jeg udarbejdet et spørgeskema, som jeg er i fuld gang med at indsamle svar fra. Problemet er bare, at jeg mangler nogle personer at svare, og derfor skriver jeg til jer! 

Det ville være en kæmpe hjælp for mi
g, hvis I har 2-3 minutter til lige at svare på spørgeskemaet som I kommer til ved at følge nedenstående link

http://studsurvey.asb.dk/survey.aspx?surveyid=xf5v57655gbo2m3

Håber der er mange af jer, som vil hjælpe mig :)

På forhånd tak!

Med venlig hilsen
Anders Munk, Århus Handelshøjskole.

Tilmeldt 16. Jan 06
Indlæg ialt: 535
Skrevet kl. 12:17
Hvor mange stjerner giver du? :

Du skulle måske lige nævne at det drejer sig om en undersøgelse af motorvejs restauranter. Man tænker at man skal svare på spørgsmål omkring marketing, men man får istedet spørgsmål omkring ens brug af motorvejsrestauranter.

Fra København
Tilmeldt 20. Oct 06
Indlæg ialt: 34
Skrevet kl. 13:14
Hvor mange stjerner giver du? :

Hey

 

Det var som sådan bevidst, da vi gerne også vil have folk som ikke benytter motorvejsrestauranter med i undersøgelsen, og de vil måske være tilbøjelige til at skippe undersøgelsen hvis emnet ikke interesserede dem eller de ingen erfaring havde med emnet. Er dog enig i, at det burde stå i indledningen, og det bliver fixet hurtigst muligt :)

Fra Nykøbing Sj.
Tilmeldt 16. Feb 08
Indlæg ialt: 77
Skrevet kl. 18:39
Hvor mange stjerner giver du? :

Så blev der lige brugt et par minutter til det...

Held og lykke med opgaven

mvh

Jan

Cir-IT er Airboss partner - Vi gør din hverdag nemmere!
AirBoss - er et af de ældste økonomisystemer på det danske marked.

 

Fra Korsør
Tilmeldt 26. Feb 09
Indlæg ialt: 5072
Fra  Sliknet Thai-invest aps Skrevet kl. 18:57
Hvor mange stjerner giver du? :

Så var der en mere.

Held og lykke med projektet. Smile

Mvh

 

Fra Århus
Tilmeldt 5. Apr 07
Indlæg ialt: 391
Skrevet kl. 22:29
Hvor mange stjerner giver du? :
Thomas Sindberg:

Du skulle måske lige nævne at det drejer sig om en undersøgelse af motorvejs restauranter. Man tænker at man skal svare på spørgsmål omkring marketing, men man får istedet spørgsmål omkring ens brug af motorvejsrestauranter.

Nu har jeg ikke lige set spørgeskemaet endnu, men min umiddelbare tanke er om sådan en motorvejsresturant i det hele taget skal markedsføres? "Kære skat - lad mig invitere dig på middag på den her nye motorvejsresturant jeg så en reklame for" Nej vel ;-) Langt de fleste af kunderne kommer jo netop af sig selv. Der er selvfølgelig pendlere på en strækning som man måske kunne fastholde via et eller andet loyalitetsprogram/rabatordning eller lignende. Min næste tanke er at der sådan nogen steder ofte serveres lortemad. Min egen terori er at det skyldes at darvins lov omhandlende at det bedste pizzaria overlever er sat ud af kraft. Kunderne der kommer i morgen kender nemlig ikke menuen - og har for en stor dels vedkommende ikke været på resturanten før og kommer ikke igen uanset om maden er god eller dårlig. Et franchisekonsept disse steder må være vejen frem - du ved hvad du får på en Macdonaldsresturant, du ved hvad du får hos Subway. Hos en noname motorvejsresturant ved du også at indehaveren højest sandsynlig vil tjene mest muligt ved at anvende billige råvarer og sælge den til en høj pris = dyr lortemad. Så en provokerende konklusion kunne være at droppe markedsføringen fuldstændigt og i stedet betale for et kendt franchisekoncept - Subway eller Macdonalds. Din kundegruppe er ny i morgen så enhver reklame for netop din motorvejsresturant ville være spildt. Held og lykke med bacheloropgaven Håber ikke ovenstående Held og lykke med opgaven
Tilmeldt 20. Apr 07
Indlæg ialt: 16014
30% af profil udfyldt
Skrevet kl. 22:45
Hvor mange stjerner giver du? :

Jan Balslev:
Hos en noname motorvejsresturant ved du også at indehaveren højest sandsynlig vil tjene mest muligt ved at anvende billige råvarer og sælge den til en høj pris = dyr lortemad. Så en provokerende konklusion kunne være at droppe markedsføringen fuldstændigt og i stedet betale for et kendt franchisekoncept - Subway eller Macdonalds.

Tror du har helt ret. De noname-restauranter jeg har været på langs motorvejene har i hvert fald mindet en tankegang, hvor man har taget et pizzarias grillmenu og smækket 20% oveni prisen.

Efter at have kørt 15.000 km mellem Aalborg og Nordborg (gæt selv virksomheden) det sidste halve år, vil jeg dog nærmere sige at Monarch er navnet. De servere i mine øjne noget mere solidt mad end SubWay og McD. Googler du "motorvejsrestauranter" kommer de da også som nummer ét ;)

Fra Viby Sjælland
Tilmeldt 11. Mar 10
Indlæg ialt: 133
Fra  RiderShop Skrevet kl. 22:53
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej

Så fik jeg også lige klaret det spørgeskema...

mvh

Reno

RiderShop - Online webbutik til dig som mangler kvalitets rideudstyr til fornuftige priser

Fra København
Tilmeldt 20. Oct 06
Indlæg ialt: 34
Skrevet kl. 17:53
Hvor mange stjerner giver du? :

Mange tak for svarerne, og nye brugere som ser denne tråd må meget gerne svare på spørgeskemaet da vi stadig mangler respondenter. Selve spørgeskemaet lukker vi ned tirsdag :)

 

Jeg giver lige et bedre svar på de fine diskussioner, som er kommet i tråden når jeg har bedre tid.

 

Igen takker jeg mange gange!

Side 1 ud af 1 (9 indlæg)