Hej Amino. Har længe godt kunne tænke mig at starte starte noget op. Synes det er spændende, at skulle drive og sørge for at en virksomhed, kører som den skal. Jeg er 18 år, så har ikke haft nogen virksomhed endnu. Jeg ved simpelthen ikke hvad jeg skal finde på, eller jeg har da tænkt lidt på nogle forskellige ting, såsom at starte en e-shop, fansites osv. Men måske der var nogle, der kunne komme med nogle flere foreslag til, hvad der er af muligheder indenfor iværksætteri. Det skal helt være noget der kører over internettet. Jeg har en 100.000 kr til rådighed, så ville da selv mene der var en mulighed for at kunne lave et eller andet. Mvh Kenni |
Hej Kenni,
Det lyder da super spændende. Men i stedet for at andre skal fortælle dig, hvad du skal arbejde med, så vil det da være langt federe at tage udgangspunkt i, hvad du synes er fedt, sjovt, spændende, givende - hvad DU brænder for. Det er den største garanti for succes.
Så skriv endelig lidt mere om dig selv og dine interesser - så skal der nok være masser af gode idéer.
Uanset hvad skal du have pøj pøj med det.