Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Watch this!!

Side 2 ud af 2 (16 indlæg)
Fra København
Tilmeldt 13. Feb 10
Indlæg ialt: 3636
Fra  My-phoneshop.dk Skrevet kl. 01:42
Hvor mange stjerner giver du? :

Martin Slot:
Hvad var det der solgte dig?

Absolut intet. Det var et mislykket forsøg på ironi, som egentlig skulle have været symboliseret med smileyen. Smile

Det er, som du selv nævner, en meget intetsigende video, som jeg aboslut ikke kan se formålet med. Og slet ikke at den skulle fortjene to udråbstegn i overskriften.

Men hvis det var for at skaffe kunder i butikken, kunne det være smart med lidt mere info. Enten i videon, eller i teksten i startindlægget. Så det var samtidig en enhentydning til trådstarter, om at være lidt mere klar i spyttet om sit budskab. Men på den anden side, kunne det tilsyneladende også siges om mig selv Big Smile

Mobiltelefoner, mobiltilbehør, mobilreparation: https://www.my-phoneshop.dk

Fra Birkerød
Tilmeldt 5. Nov 09
Indlæg ialt: 45
Fra  Jaminas festartikler Skrevet kl. 03:14
Hvor mange stjerner giver du? :

Ja det ser ud som de har de sjovt på videoen og den er da også flot produceret, men lidt mere info omkring hvad det er vi skal bruge 3,44 min på at se ville være rart.

Jeg måtte spole og så fandt jeg jo aldrig ud af hvad du ville med videoen.

Arbejder med TV og ved siden af har jeg min lille shop der sælger festartikler

Fra Køge
Tilmeldt 16. Aug 09
Indlæg ialt: 90
Skrevet kl. 11:36
Hvor mange stjerner giver du? :

Der er absolut intet nyt under solen her - stort set alle NM firmaer laver den typer promo videoer fra deres Trips, og der er mange, der synes at det er helt fantastisk.

Jeg kan da sagtens se, at det er fedt at komme ud og rejse samtidig med, at man får noget god træning i at blive en bedre netværker.... med alt betalt.

Der hvor filmen knækker lidt for mig er, at den bliver brugt som prospecting-video uden noget forklaring i øvrigt om hvad man skal sælge til hvem, hvad der skal til for at komme i gang eller anden relevant information, som man skal have for at kunne vurdere, om det er noget man har lyst til at høre mere om.

Anyway - held og lykke med det, håber du får succes!

mvh, Lasse Borg.

http://www.facebook.com/lasse.borg1

Fra København
Tilmeldt 4. Aug 06
Indlæg ialt: 1286
Skrevet kl. 11:56
Hvor mange stjerner giver du? :

Lasse:

Der er absolut intet nyt under solen her - stort set alle NM firmaer laver den typer promo videoer fra deres Trips, og der er mange, der synes at det er helt fantastisk.

mvh, Lasse Borg.

Så har jeg åbenbart været heldig, for efterhånden er jeg blevet introduceret for mere end et par NM firmaer, og jeg har på intet tidspunkt været præsenteret for denne type promo video'er. Tættest på var Jesper's tråd omkring finanspakker, og da jeg fulgte dit link, troede jeg du var en del af det (stort set samme type site med engelsk tekst og tilmelding).

Hvilke NM firmaer har du stiftet bekendtskab med på denne måde? 

igang:

Helt i orden, ironi'en fløj sørme direkte hen over hovedet på mig Geeked 

Mvh.

Martin

Fra Århus
Tilmeldt 2. Aug 09
Indlæg ialt: 147
Skrevet kl. 12:07
Hvor mange stjerner giver du? :

Har godt nok set flere forsøg på promovering af NM, og uanset om det er et website, en annonce eller video, så er der hele tiden denne hamrende irriterende fællesnævner... -Man får intet relevant at vide.

Kan ikke tale pænt om det. Men som brækmiddel fungerer det ok.

Fra Østbirk
Tilmeldt 24. Apr 07
Indlæg ialt: 467
Skrevet kl. 21:41
Hvor mange stjerner giver du? :

Stadig en generalisering ser jeg. Se på www.xocolovers.com eller www.xocolovers.dk

Hvis i mangler information derefter så læs den igen.
Og hvis i så stadig mangler info, så skriv en PM og det bliver rettet.

 

 

Because Aps - Din partner i tøj valget. Vi har alt indenfor arbejdstøj, profilbeklædning, sikkerhedsko, reklameartikler og meget mere.

Side 2 ud af 2 (16 indlæg)