Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Vil du være min programmør/webdesigner?

Side 1 ud af 1 (1 indlæg)
  • 1
Tilmeldt 20. Apr 07
Indlæg ialt: 16014
30% af profil udfyldt
Skrevet kl. 12:40
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej Alle Aminoer

Jeg er igang med mit projekt af http://sprzatanie.biznesport.com.pl/index.php som jeg skal have lavet færdigt. Dvs. jeg skal have lavet de sidste ændringer så den er klar.

Jeg har alle filerne til siden og skal løbende i fremtiden højst sandsynligt have lavet mere.

Jeg har købt domænet www.nh-service.dk hvor siden skal ligge på. Domænet er købt med det billigste webhotel kan jeg bruge det - eller skal det overføres til evt. dit/jeres?

Jeg skal også have lavet en anden side men det snakker vi om efter. (brugskunst)

Jeg har alle filerne klar til følgende:

Hjemmesiden som den er lavet indtil videre ser sådan ud http://sprzatanie.biznesport.com.pl/index.php

Jeg skal have lavet følgende ændringer.

Den gule farve oppe i logoet skal fylde hjørnet ud ligesom den blå farve gør, ville være meget glad hvis man kunne give den samme ildskær som det blå.

Tesksten ude i kontakt: Hegnsgården 6, 2. T.H. 2670 Greve INFO@NH-SERVICE.DK må gerne være i samme størrelse som telefonnummeret og opstilt med samme mellemrum.

Under Service i menuen skal det laves således at, når man netop trykker på Service så har man 3 valgmuligheder henholdsvis Rengøring - Maler - Hus&have.

Der forestillede jeg mig de 3 billeder kom frem som på forsiden af billeder i rotationssystem. Der må gerne stå noget i forbindelse med at man kan trykke på billederne for mere info.

Når man så trykker på en af de valgmuligheder, så kan netop den tekst til hver branhe frem som du kan se i en stor rodebunku nu under Service.

Der skal ændres således at Rengøring står i position nummer 1 og Maler som position nummer 2.

Dertil skal jeg bruge et webhotel - eller kan jeg benytte mig af det jeg har hos Cliche. Der har jeg domænet www.nh-service.dk klar til hjemmesiden.

Jeg skal dertil have lavet sådan at når nogen henvender sig via hjemmesiden så stilles mailen videre til nikolajhaupter@gmail.com

Ud fra Rengøring er der en håndrive - der skal selvfølgelig være et lille billede i forbindelse med Rengøring. Evt. en moppe som kan ses på www.tiptop-service.dk

Under kontakt skal telefonnummeret ændres til 52 75 26 26.

Øverst til højre på siden er der 3 små bokse man kan trykke på. Den i midten skal selvfølgelig henvise til referencer, men den ene reference der allerede nu er der fra Marianne Larsen skal slettes. I boksen til højre er den nuværende webdesigner og der må i gerne reklamere på samme måde hvis i ønsker at udføre arbejdet.

Jeg vil gerne modtage et tilbud og hvad der koster i fremtiden at få lavet ændringer løbende. Havde forestillet mig noget med nyheder og billedgallere hen af vejen.

Også skal nummeret i teksten til HUS&HAVE ændres til 52 75 26 26.

Dertil skal mailen info@nh-service.dk aktiveres.

Med Venlig Hilsen

Side 1 ud af 1 (1 indlæg)