Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

www.twoforone.dk - Nyt koncept rammer København

Side 3 ud af 4 (34 indlæg)
Fra Ballerup
Tilmeldt 6. Jun 08
Indlæg ialt: 16489
Fra  Poledanser underholdning danser Skrevet kl. 15:00
Hvor mange stjerner giver du? :

Simon Tørring:

Men ikke på forsiden, right? :)

jeg ville ligge det på forsiden , da nogle gerne hurtigt vil have informationerne

poledancer.dk klik bestil shows altid god priser og lange shows

Tilmeldt 23. Aug 09
Indlæg ialt: 116
Skrevet kl. 15:03

Jeg håber i øvrigt at det er accepteret som god "Aminoskik" at jeg svarer af et par omgange - Med de fristile jeg skriver - fordi jeg synes Jeres svar skal have opmærksomhed - så er det langt mere læsbart at de kommer af et par omgange i stedet for et indlæg på 3 A4 ark.....

Jeg kom vist til Rasmus Fredslund Hansen: Enig, vi skal have vist nogle af kuponerne i bogen - håber tv-reklamerne hjælper og ellers må vi oploade eksempler på hjemmesiden!

Vi skal helt klart have andre udgaver af konceptet i gang - det bliver jo formentlig meget lettere nu hvor udbyderne af oplevelser kan se hvem vi er - det var noget af en udfordring mht salgsarbejdet og det skal da være et af mine blogindlæg i den nærmeste fremtid - de "sjove" oplevelser vi har haft med vores forskellige sælgere. Det er oplagt og også på sigt planen at lave en turistversion på engelsk med de 50-100 bedst mulige samarbejdspartnere, mange af dem har vi jo kontrakt med i forvejen!

Det bliver nok svært at lave den som en "en persons ting" da det jo bryder konceptet  med TWOFORONE - Det er naturligvis ærgerligt for dem som er singler mht hverdagsbrug, men jeg vil alligevel tro at langt de fleste singler under alle omstændigheder har en ven, veninde eller familie med når de går i byen eller er turist. Der er dog i princippet intet i vejen for at bestille take away til 2 pers. og så gemme til dagen efter, eller gå ud og drikke fadøl og drinks sammen med bogen - det betyder bare at man går dobbelt så hurtigt under til samme pris DrinksDrinksBig Smile

Att Simon Tørring

CVR er kommenteret oppe under Michael - dette er ren B2C - og jeg ser som dig heller ikke det store problem, idet CVR ligger under "Kontakt".

Bloggen skal nok komme - men først skal I jo lige synes at konceptet og projektet er spændende at høre om. Enig!

Mht Århus så har vi da en idé om at konceptet også holder vand dér. Nu skal vi lige se hvordan Københavnerne tager imod bogen før vi graver endnu et økonomisk dybt hul...... Der er dog mange Århusianere der tager på weekender eller ferie i Kbh, og nu kan det jo gøres endnu billigere - der er bla også nogle gode hoteller i bogen der giver 2 for en på overnatninger - Copenhagen Plaza, Hotel Skt Petri og Hotel Imperial - Så kan man selv bestemme om det skal være en Københavnertur med drengene/pigerne eller fx den ultimative "date" med shopping/kultur/wellnes/action om dagen, spisning på en af de bedre restauranter om aftenen, en tur på cocktailbar og derefter overnatning på et af de gode hoteller nævnt ovenfor.

Så ser det ud til at jeg fik svaret på alle Jeres fine indlæg - jeg er klar på 2. halvleg!!

Mvh

Anders

Tilmeldt 23. Aug 09
Skrevet kl. 14:50

Hej Aminoer

Nu får I chancen for at få et "Sneak Peek" på vores reklamekampagne der kommer til at køre de næste 3 uger på landsdækkende TV.

Se den på vores facebookside: http://www.facebook.com/TWOFORONE.dk

Benyt derudover lige chancen til at tilmelde Jer som Fans når nu I er derinde Big Smile

Kom gerne med Jeres kommentarer....

Jeg kan i øvrigt oplyse at vi er i gang med at implementere nogle af de rettelser I kom med tidligere - det bliver supergodt!! (hov det var vist til "Jantetæskeren")

OBSOBS RETTELSE : Vi har nu fået en konstruktiv kommentar og redigerer lige i en enkelt tekst - Upload med ny film kommer snarest

Tilmeldt 23. Aug 09
Skrevet kl. 20:21
Fra Helsingborg
Tilmeldt 3. Apr 05
Indlæg ialt: 6570
Fra  TextReactor Skrevet kl. 20:41

Anders - Fedt koncept :) Yes for ideen og Yes for at du tager dig tid til at svare

Jeg har programmeret i over 27 år. Jeg har kodet i C, C++, Java, Delphi, Perl, JavaScript, C#, F#, VB.NET, ASP, Myresnak :D, Comal80 osv....

Tilmeldt 23. Aug 09
Skrevet kl. 07:53

Hej Niels - tak for ros - Selvfølgeligt skal der svares. Vi får jo god sparring herinde!

A propos sparing så har vi ændret på vores hjemmeside. Vigtigst er det at man nu kan se bogen!

Gå ind på www.twoforone.dk så kan I se ændringerne.

Vi har 2 indgange til at kunne bladre i bogen - den første er på forsiden af bogen der hvor der står "Åbn" - tryk dér så kommer du ind og bladrer i bogen.

Hvis du vil se en specifik kupon så vælg "Partner" i menuen og vælg en tilfældig restaurant. Under billedet af restauranten skal der trykkes på "Se kuponer i bogen". Hermed kommer du direkte ind på de kuponer der er på den pågældende restaurant eller oplevelse, men man kan også bladre videre for at se hvad der ellers er af rabatkuponer hvor der tilbydes 2 for 1 i bogen.

Gå ind og se om ikke den rammer jeres forbedringsforslag meget godt. Vi har overvejet at gøre hele bogen til "klikkezone" i stedet for at det kun er hjørnet af bogen. Ville det gøre nogen forskel positivt eller negativt?

Mvh

Anders

Fra Helsinge
Tilmeldt 1. Feb 10
Indlæg ialt: 251
Skrevet kl. 09:18

Anders: er jeres bog af et specielt papir eller bare almindeligt, for hvis der ikke er et eller andet der gør siderne nemme at se forskel på fra falske er det nemt at printe jeres "gratis" bog ud, og bruge dem.

Man kunne evt. ligge et svagt skrift hvor for eksempel stod "kigge udgave." 

Dressur rytter søger sponsor 

Tilmeldt 23. Aug 09
Skrevet kl. 09:46

Hej Cawi

Tak for dit svar. Den problemstilling du nævner er en af de første vi tog fat i - og det var heller ikke helt nemt at løse - men bogen er trykt på "specielt" papir og der er lagt lidt andre beskyttelsesting ind på kuponerne, samtidigt med at vores samarbejdspartnere har fået retningslinier til at finde evt. kopier. Der skal en større indsats til at lave en perfekt kopi og det kan ikke gøres uden at vi kan se det hvis det er gjort på farveprinteren på kollegiet Big Smile

Derudover skal det jo nævnes at vi naturligvis vil strafforfølge folk der skulle vove forsøget da det vil være meget underminerende for konceptet hvis folk skulle turde at kopiere og anvende falske rabatkuponer. Tror ikke helt vi kan få det ind under falskmøntnerparagrafferne, men jeg er sikker på at de fleste vil undlade at forsøge, når de ved vi kan finde dem og at vi aktivt vil retsforfølge dem.

Mvh

Anders

Fra Helsinge
Tilmeldt 1. Feb 10
Indlæg ialt: 251
Skrevet kl. 09:57

Så længe i har nogle sikkerheds systemer er det godt, da man jo ved folk nu til dags snyder hvor de kan :P

Dressur rytter søger sponsor 

Fra København
Tilmeldt 23. Sep 09
Indlæg ialt: 61
Skrevet kl. 14:40

Jeg må lige spørge om en ting..

Idag da jeg går ned for at tjekke min post her på Grønjordskollegiet hvor jeg bor, ligger der en seddel med reklame for jer, Two For One... desuden står der nævnt at der er uddelt 100 stk gratis bøger til brug for HELE kollegiet.. Men i min postkasse er der også en bog!?? Og jeg går udfra det er den bog til 299!?? Men var det meningen at gøre det på den måde!? Eller hvordan skal HELE kollegiet få udnyttet dem!??

Men ellers, jeg er fjong med på at invitere hele mit netværk på gøgl og løger... så jeg er jo ej en dårlig investering! ;-)

Side 3 ud af 4 (34 indlæg)