jeg ville ligge det på forsiden , da nogle gerne hurtigt vil have informationerne |
Jeg håber i øvrigt at det er accepteret som god "Aminoskik" at jeg svarer af et par omgange - Med de fristile jeg skriver - fordi jeg synes Jeres svar skal have opmærksomhed - så er det langt mere læsbart at de kommer af et par omgange i stedet for et indlæg på 3 A4 ark.....
Jeg kom vist til Rasmus Fredslund Hansen: Enig, vi skal have vist nogle af kuponerne i bogen - håber tv-reklamerne hjælper og ellers må vi oploade eksempler på hjemmesiden!
Vi skal helt klart have andre udgaver af konceptet i gang - det bliver jo formentlig meget lettere nu hvor udbyderne af oplevelser kan se hvem vi er - det var noget af en udfordring mht salgsarbejdet og det skal da være et af mine blogindlæg i den nærmeste fremtid - de "sjove" oplevelser vi har haft med vores forskellige sælgere. Det er oplagt og også på sigt planen at lave en turistversion på engelsk med de 50-100 bedst mulige samarbejdspartnere, mange af dem har vi jo kontrakt med i forvejen!
Det bliver nok svært at lave den som en "en persons ting" da det jo bryder konceptet med TWOFORONE - Det er naturligvis ærgerligt for dem som er singler mht hverdagsbrug, men jeg vil alligevel tro at langt de fleste singler under alle omstændigheder har en ven, veninde eller familie med når de går i byen eller er turist. Der er dog i princippet intet i vejen for at bestille take away til 2 pers. og så gemme til dagen efter, eller gå ud og drikke fadøl og drinks sammen med bogen - det betyder bare at man går dobbelt så hurtigt under til samme pris
Att Simon Tørring
CVR er kommenteret oppe under Michael - dette er ren B2C - og jeg ser som dig heller ikke det store problem, idet CVR ligger under "Kontakt".
Bloggen skal nok komme - men først skal I jo lige synes at konceptet og projektet er spændende at høre om. Enig!
Mht Århus så har vi da en idé om at konceptet også holder vand dér. Nu skal vi lige se hvordan Københavnerne tager imod bogen før vi graver endnu et økonomisk dybt hul...... Der er dog mange Århusianere der tager på weekender eller ferie i Kbh, og nu kan det jo gøres endnu billigere - der er bla også nogle gode hoteller i bogen der giver 2 for en på overnatninger - Copenhagen Plaza, Hotel Skt Petri og Hotel Imperial - Så kan man selv bestemme om det skal være en Københavnertur med drengene/pigerne eller fx den ultimative "date" med shopping/kultur/wellnes/action om dagen, spisning på en af de bedre restauranter om aftenen, en tur på cocktailbar og derefter overnatning på et af de gode hoteller nævnt ovenfor.
Så ser det ud til at jeg fik svaret på alle Jeres fine indlæg - jeg er klar på 2. halvleg!!
Mvh
Anders