Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Vidste du det om Google?

Side 1 ud af 1 (9 indlæg)
  • 1
Fra København
Tilmeldt 21. Aug 09
Indlæg ialt: 2585
Fra  . Skrevet kl. 07:31
Hvor mange stjerner giver du? :

Deltag i iværksætter events! Tilmeld dig på https://www.smila.dk og få invitationer.

Fra Odense
Tilmeldt 10. Feb 10
Indlæg ialt: 709
Fra  . . Skrevet kl. 07:52

Den havde jeg gerne sponseret såfremt jeg var Bill Gate$

Fra København
Tilmeldt 9. Feb 10
Indlæg ialt: 1479
Skrevet kl. 09:28

Lasse:

Bare vent til at Google udvikler rigtig "kunstig intelligens" så behøver Vi storset slet ikke selv gøre noget aktivt på nettet.

Programmet vil være så smart at det kan købe ting hjem til dig helt automatisk:  Film, Tøj, Bøger O.S.V - det sjove ved det, er at det er lige præcis de ting du selv ville have købt, da den kender dine behov før du selv ved det - og den finder altid de bedste tilbud til dig, du slipper for en masse spildtid.

Google opkøber vel også snart et Japansk robotfirma og implementer deres software i robottens hjerne, den robot vil du så kunne sende på indkøbstur i byen, og den vil købe hjem med alle de ting du står og mangler i huset, og den vil selvfølig også købe alle de impulskøb du selv ville have gjort hvis du selv skulle købe ind.

Muligvis det også bliver sådan at den kan sidde og skrive dine Amino indlæg for dig, eller måske tage på arbejde i stedet for dig - sikke en dejlig masse fritid man lige pludselig får, hvis den altså ikke også tager det luksus fra dig.

Jeg arbejder som reklameopfinder, og jeg kører med 12.000 kr/t. Skal du have et lift med?

Fra Århus
Tilmeldt 18. Jan 10
Indlæg ialt: 481
Fra  Billigmagento.dk Skrevet kl. 11:48

Google = Skynet :D

Tilmeldt 29. Nov 10
Indlæg ialt: 0
Skrevet kl. 11:52

Google = Hjernen jeg aldrig fik :(

Fra Korsør
Tilmeldt 3. May 07
Indlæg ialt: 566
Skrevet kl. 14:01

Jeg forstår ikke folk som synes det er forkert at Google har så mange forskellige tjenester som man kan bruge.

Google har gjort så mange ting, uden at man skal betale for det!

Kevin Simper // Cykelrytter på fuldtid; Nørd på halvtid!

Fra København
Tilmeldt 21. Aug 09
Indlæg ialt: 2585
Fra  . Skrevet kl. 14:08

Jeg synes det er fedt deres funktioner er gratis og at de vil tjene penge på os fra alle vinkler er skam fint med mig.

Om det er 1 eller 100 firmaer, gør jo ingen forskel for slutbrugeren.

Men gad godt se den kundeservice afdeling, hvis de samlede hele firmaet et sted og åbnede for alle slags opkald.Smile

Deltag i iværksætter events! Tilmeld dig på https://www.smila.dk og få invitationer.

Fra Helsingborg
Tilmeldt 3. Apr 05
Indlæg ialt: 6569
Fra  TextReactor Skrevet kl. 14:12
Gennemsnit 5,0 stjerner givet af 1 person

Michael Richard Warren Olsen aka Wonderboy:
Muligvis det også bliver sådan at den kan sidde og skrive dine Amino indlæg for dig

Sådan et program har jeg lavet. Faktisk er det ikke mig der sidder og skriver nu, men mit program. Men kan jeg sige "mit" når det ikke er mig der sidder og skriver min mit... der var det igen... program? Faktisk sidder jeg og læser en god bog lige nu mens mit(?) program skriver dette indlæg. Jeg har blot lært det lidt om hvordan jeg tænker (her vil konen nok brokke sig og påstå at jeg ikke tænker) og derved vil det blot skrive hvad jeg kunne have skrevet i en tråd som denne.

I realiteten tager det alle de indlæg jeg har skrevet i tidens løb i alle fora og har tolket dem så programmet ved hvordan jeg vil formulere mine sætninger. Det er også godt hvis man har været i byen og fået en lille fjer (der kan blive til 5 høns) på såldes at andre ikke kan se at man har fået en pind (nej.... Ikke Søren, men nok en bjælke) i øret.

Jeg har programmeret i over 27 år. Jeg har kodet i C, C++, Java, Delphi, Perl, JavaScript, C#, F#, VB.NET, ASP, Myresnak :D, Comal80 osv....

Fra København
Tilmeldt 9. Feb 10
Indlæg ialt: 1479
Skrevet kl. 16:51

Niels:

Michael Richard Warren Olsen aka Wonderboy:
Muligvis det også bliver sådan at den kan sidde og skrive dine Amino indlæg for dig

Sådan et program har jeg lavet. Faktisk er det ikke mig der sidder og skriver nu, men mit program. Men kan jeg sige "mit" når det ikke er mig der sidder og skriver min mit... der var det igen... program? Faktisk sidder jeg og læser en god bog lige nu mens mit(?) program skriver dette indlæg. Jeg har blot lært det lidt om hvordan jeg tænker (her vil konen nok brokke sig og påstå at jeg ikke tænker) og derved vil det blot skrive hvad jeg kunne have skrevet i en tråd som denne.

I realiteten tager det alle de indlæg jeg har skrevet i tidens løb i alle fora og har tolket dem så programmet ved hvordan jeg vil formulere mine sætninger. Det er også godt hvis man har været i byen og fået en lille fjer (der kan blive til 5 høns) på såldes at andre ikke kan se at man har fået en pind (nej.... Ikke Søren, men nok en bjælke) i øret.

Kan du ikke også lige lave et lille program til min telefonsvarer/e-mail. Det skal være sådan at jeg kan tildele mine kontaktpersoner forskellige rettigheder/oplysninger om hvad jeg foretager mig når de ringer/skriver til mig.

F.eks må mine venner godt få oplyst at jeg er på diskotek og en opfordring til at komme ned og få en lille øl til ganen, mens min arbejdsgiver og ukendte nummer får en besked om at jeg lægger med 40 i feber og har desværre ikke engang energi til at tage i mod en besked.

Jeg arbejder som reklameopfinder, og jeg kører med 12.000 kr/t. Skal du have et lift med?

Side 1 ud af 1 (9 indlæg)