Jeg skal bruge en knap på min hjemmeside som skal indsættes på siden som htlm. Der skal stå send på den og når en besøgende kligger på den skal der komme en boks op hvor man kan vedhæfte en fil op til 3 gb. Filen skal så havne et sted hvor jeg og ingen andre skal kunne hente den. Udover dette skal de kunne udfylde en formular med kontaktoplysninger som skal sendes med. Er der nogen som kender en sådan funktion ? Eller ved hvad det vil koste at få noget i den stil lavet . Jeg har kigget lidt rundt på nettet og fundet noget som minder om det jeg skal bruge hvor man har "fri" plads men betaler for trafikken, er der en som ved hvordan man regner trafikken ud ? Mvh temand
Den normale grænse for upload i browseren er 2 GB så 3 GB er ikke noget der vil kunne laves. Alternativt så kan du få lavet et program der deler filen op og sender disse til serveren. Så er grænsen uendelig.
Du skal finde ud af om du betaler for op eller ned trafik (dvs. trafik FRA serveren eller trafik TIL serveren)
Jeg har programmeret i over 27 år. Jeg har kodet i C, C++, Java, Delphi, Perl, JavaScript, C#, F#, VB.NET, ASP, Myresnak :D, Comal80 osv....
Den normale grænse for upload i browseren er 2 GB så 3 GB er ikke noget der vil kunne laves. Alternativt så kan du få lavet et program der deler filen op og sender disse til serveren. Så er grænsen uendelig.
Du skal finde ud af om du betaler for op eller ned trafik (dvs. trafik FRA serveren eller trafik TIL serveren)
Du kan kommer over grænsen på 2GB ved at bruge fx silverlight.
Jeg har sendt dig en PM. I den er et link til en 'komponent' som er skrevet i Silverlight. Denne komponent kan uploade (store) filer til en server via en hjemmeside.