Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Cashback sites: pris og funktionalitet! Nogen bud på det?

Side 2 ud af 2 (12 indlæg)
Fra Randers
Tilmeldt 31. May 06
Indlæg ialt: 2018
Skrevet kl. 10:58
Hvor mange stjerner giver du? :

Det tror jeg du har helt ret i.

Men har du tænkt på, hvor meget tid det tager at lave deeplinks til alle produkterne og holde dem opdateret?

Pointshop.dk har jo mange medarbejdere ansat til at arbejde på siden. Ikke at jeg har prøvet det, men ville da næsten tro, at man skal arbejde fuld tid med det, før man kan holde sådan en side vedlige.

Mvh

Tilmeldt 20. Apr 07
Indlæg ialt: 16014
30% af profil udfyldt
Skrevet kl. 11:20
Hvor mange stjerner giver du? :

Kristian Konradsen:

Det tror jeg du har helt ret i.

Men har du tænkt på, hvor meget tid det tager at lave deeplinks til alle produkterne og holde dem opdateret?

Pointshop.dk har jo mange medarbejdere ansat til at arbejde på siden. Ikke at jeg har prøvet det, men ville da næsten tro, at man skal arbejde fuld tid med det, før man kan holde sådan en side vedlige.

Mvh

Hej Kristian,

ja det tager jo nok lidt længere tid at holde det hele opdateret, men det er heller ikke meningen, at alle produkter skal deeplinkes. Jeg vil bare gerne gøre det mere interessant ved af og til at komme med produkter. Det virker ret godt, synes jeg. Men det er kun muligt i et vist omfang, det er klart.

Men vil gerne have mulighed for at gøre det i hvert fald. Hvis det ikke er for dyrt.

Venlig hilsen,

Iryna

Side 2 ud af 2 (12 indlæg)