Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Cashback sites: pris og funktionalitet! Nogen bud på det?

Side 1 ud af 2 (12 indlæg)
Tilmeldt 20. Apr 07
Indlæg ialt: 16014
30% af profil udfyldt
Skrevet kl. 11:30
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej,

jeg vil rigtig gerne høre lidt omkring muligheder for cashback sites. Jeg ved at der er rigtig mange derude der har mulighed for at levere et cashback system og jeg modtager meget gerne et tilbud om, hvad du skal have for det!

Systemet må meget gerne indeholde mulighed for deeplinking, så jeg ikke bare kan præsentere selve annoncøren, men også enkelte produkter. Og så skal der selvfølgelig angives til kunden, hvor meget af beløbet der bliver givet tilbage. Vigtigt er at siden ser ordentligt ud og ikke ligner noget jeg selv kunne have strikket sammen.

Skriv gerne til mig. Jeg aner absolut INTET om prisen på den slags!

Glæder mig at høre fra dig!

Tilmeldt 20. Apr 07
30% af profil udfyldt
Skrevet kl. 11:39

Jeg har set dem til start pris på omkring 2500 DK, ved ikke om du får alt hvad du har brug for - Prøv at søg på cashback her på siden og så kan du finde nogle gamle tråde med personer som laver disse systemer. Ellers kan du bruge Amino Freelancer og få nogle tilbud

Tilmeldt 20. Apr 07
30% af profil udfyldt
Skrevet kl. 11:48

ok, tak for svaret. Det vil jeg gøre.

Men ellers er i stadig velkommen til at kontakte mig her på forum eller privat.

Hilsen,

Iryna

Fra Herning
Tilmeldt 28. Feb 09
Indlæg ialt: 613
Fra  Totalenergi Skrevet kl. 12:23

Hej,

Jeg har en cashback site, jeg gerne vil sælge. Siden hedder www.dingratisvoks.dk. Konceptet er meget simpelt men effektivt. Brugerne der er tilknyttet hjemmesiden optjener point ved at benyttet forskellige kampanger fra forskellige udbydere. Dette giver så brugerne point på deres konto - og penge på din konto ved udbyderne.

Du er velkommen til at kigge nærmere på hjemmesiden. Siden har været stille stående i et par uger. Da jeg har en webshop der forhandler IT udstyr.

Men hvis hjemmesiden har interesse, så har jeg en kontakt til en programmør der kan hjælpe dig med opsætning af hjemmesiden som du ønsker.

Med venlig hilsen

Morten Dal

Tilmeldt 20. Apr 07
30% af profil udfyldt
Skrevet kl. 13:16

Morten Dal:

Hej,

Jeg har en cashback site, jeg gerne vil sælge. Siden hedder www.dingratisvoks.dk. Konceptet er meget simpelt men effektivt. Brugerne der er tilknyttet hjemmesiden optjener point ved at benyttet forskellige kampanger fra forskellige udbydere. Dette giver så brugerne point på deres konto - og penge på din konto ved udbyderne.

Du er velkommen til at kigge nærmere på hjemmesiden. Siden har været stille stående i et par uger. Da jeg har en webshop der forhandler IT udstyr.

Men hvis hjemmesiden har interesse, så har jeg en kontakt til en programmør der kan hjælpe dig med opsætning af hjemmesiden som du ønsker.

Med venlig hilsen

Morten Dal

Hej Morten,

linket (eller siden) virker ikke desværre, men mener at have set siden før engang. Kan der deeplinkes til produkter? Kan design, kategorier, funktionaliteten i det hele taget forandres?

Og last not least - hvad skulle prisen være for sådan en side, mener du?

Glæder mig til at høre fra dig!

Iryna

Fra Randers
Tilmeldt 31. May 06
Indlæg ialt: 2018
Skrevet kl. 13:41

Du skal have far i martin fra Exaweb.dk - han har http://www.pointsystemet.dk/ som han også selv har udviklet.

Det har alle de funktioner et pointsite skal have og i denne kommende version skulle alle de ekstra funktioner, som vi har efterspurt, blive integreret.

Har det selv på 2 sider og er rigtig glad for det.

mvh

Tilmeldt 20. Apr 07
30% af profil udfyldt
Skrevet kl. 13:44

Kristian Konradsen:

Du skal have far i martin fra Exaweb.dk - han har http://www.pointsystemet.dk/ som han også selv har udviklet.

Det har alle de funktioner et pointsite skal have og i denne kommende version skulle alle de ekstra funktioner, som vi har efterspurt, blive integreret.

Har det selv på 2 sider og er rigtig glad for det.

mvh

Hej Kristian,

jeg skriver til ham med det samme. Tak for tippet!

Fra Århus
Tilmeldt 12. Jan 09
Indlæg ialt: 17
Skrevet kl. 21:01

Hej Morten,

Kan du ikke sende mig en PM med hvad du forventer dit site skal koste?

takker.

Tilmeldt 27. Apr 07
Indlæg ialt: 6988
Fra  MobilTjek Skrevet kl. 22:13

Iryna.dk:

Kan der deeplinkes til produkter?

Deeplinks har ikke noget med systemet at gøre, men derimod om muligheden findes hos affiliatenetværket og om det er tilladt på den enkelte kampagne.

Jeg ved at det er muligt hos bl.a. Tradedoubler, Mikkelsen Media og Euroads.

Sammenlign mobilpriser med eller uden abonnement

Tilmeldt 20. Apr 07
30% af profil udfyldt
Skrevet kl. 22:26

Nicolaj:

Iryna.dk:

Kan der deeplinkes til produkter?

Deeplinks har ikke noget med systemet at gøre, men derimod om muligheden findes hos affiliatenetværket og om det er tilladt på den enkelte kampagne.

Jeg ved at det er muligt hos bl.a. Tradedoubler, Mikkelsen Media og Euroads.

Hej Nicolaj,

det ved jeg sådan set også godt, at det ikke er muligt ved alle kampagner. Men sådan som jeg har set det, er det ikke muligt hos nogle cashback systemer. Det er jo meget fedt sådan som pointshop det fx gør, hvor man får produkterne smidt i hovedet i stedet for shopsene. Og det er egentlig mest det jeg mener. Jeg tror også på, at konverteringsraten vil være en del bedre når der deeplinkes (ved de kampagner hvor det er muligt).

Side 1 ud af 2 (12 indlæg)