Følgende tilbud er dumpet ind i min mail (manden ringede først, og jeg ad ham sende en mail) Er der nogle der kender til dette? Og er det lovligt? Da jeg indkøber meget store partier/samlinger og via den måde får en del Postfriske danske frimærker i overskud, kan jeg sælge disse til en lavere kurs end den pålydende værdi.
Så mit tilbud er: · Danske frimærker til frankering: til 7% under den pålydende værdi. · Danske Pakkesedler til Private pakker til ligeledes 7% rabat.
Det jeg kan tilbyde er at du bestiller de værdier og antal du kan bruge. Jeg sender dig frimærkerne sammen med en regning med 10 dages løbetid.. Jeg foreslår selv, at man bestiller for 1-2 måneders forbrug af gangen.
Da det ofte kan være ældre danske frimærker, bør der påregnes at der skal sættes flere mærker sammen for at portoen passer. (fx ved bestilling af 100 stk. 5.50 vil man evt. modtage 100 stk. 5.- og 100 stk. 0.50 øre)
Til oplysning kan jeg meddele at alle danske frimærker udgivet efter 1933 er frankeringsgyldige.
Det lyder jo fint, men har aldrig nogensinde hørt om 7% besparelse ved Post Danmark ved køb af frimærker Kh Trine |
Jeg kan ikke svare på om det er lovligt, men jeg ved nogle der kan, nemlig Post Danmark
Ring eller skriv til dem, og post gerne resultatet her i tråden.