Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

fra 30-50 organisk til 1 på en dag.. What happend?

Side 1 ud af 1 (7 indlæg)
  • 1
Fra Odense
Tilmeldt 2. Aug 08
Indlæg ialt: 2966
Skrevet kl. 08:44
Hvor mange stjerner giver du? :

På Drinksguiden.dk havde jeg mellem 30 til 50 organiske om dagen og igår havde jeg 1..

Jeg har ingen idé hvorfor og finder det ikke tilfældigt at man ryger fra 30-50 til 1 fra en dag til anden?

Jeg er lidt lost og ved ikke om jeg har lavet noget forkert:S

Jeg har en del sider indekseret så jeg er ikke røget af.

www.drinksguiden.dk/

Fra København S
Tilmeldt 1. Feb 06
Indlæg ialt: 3533
Fra  Kim Tetzlaff ApS Kim Tetzlaff Ejendom Skrevet kl. 09:47

har du en statistik tilknyttet og hvilken en?

Kim Tetzlaff

🚀 Hastighedsekspert ⚙️WordPress hjemmesider 🎯SEO
Siden 1995 - hjemmeside Udvikling og teknisk optimering af hjemmesider
👉 Mere om mig

Fra Odense
Tilmeldt 2. Aug 08
Indlæg ialt: 2966
Skrevet kl. 10:10

Jeg har analtycs tilknyttet. jeg har fået besøgende fra andre sider, bare ikke google.. Kun en Site:Drinksguiden.dk som er mig selv :S

Fra Hillerød
Tilmeldt 10. Nov 07
Indlæg ialt: 2846
Skrevet kl. 11:49

Bautik:

På Drinksguiden.dk havde jeg mellem 30 til 50 organiske om dagen og igår havde jeg 1..

Jeg har ingen idé hvorfor og finder det ikke tilfældigt at man ryger fra 30-50 til 1 fra en dag til anden?

Jeg er lidt lost og ved ikke om jeg har lavet noget forkert:S

Jeg har en del sider indekseret så jeg er ikke røget af.

Har du tjekket dine placeringer på nogle af de søgeord, som før gav besøgende? Prøv at se, hvor langt du er faldet ned.

Og så det obligatoriske spørgsmål: Hvor gammel er din side? Hvis den er ret ny, har du nok bare oplevet, at "nyhedsbonussen" er væk, og den nu er havnet på en mere passende hylde i rankings.

Har du haft travlt med noget SEO-arbejde indenfor de seneste dage (eller måske op til 14 dage tilbage, hvis vi taler onsite-ændringer)?

Har du tjekket i Google Webmaster Tools, om der ligger en besked til dig?

Og så til sidst. Slå lidt koldt vand i blodet og vent et par dage. Nogle gange sker der underlige ting en dag eller to, hvorefter alt er tilbage til normalt igen.

Fra Århus
Tilmeldt 1. May 06
Indlæg ialt: 550
Fra  Webdesigner.dk Skrevet kl. 12:52
Gennemsnit 5,0 stjerner givet af 1 person

Jeg har været i en lignende situation med et af mine sites. Jeg er ret sikker på at det i mit tilfælde skyldes at jeg i sin tid linkede til siden i footeren fra nogle af mine andre websites. Den side ligger nu og har en tiendedel af de besøg den havde før (skete fra den ene dag til den anden). Det er kun lykkes mig at få siden delvist ud af den penalty som google gav siden for over et år siden.

Google er de senere år blevet langt bedre til at spotte "manipulation" med deres søgeresultater. Ikke at dette nødvendigvis er tilfældet med dit site. Nogle gange ryger "uskyldige" site med i deres filtre, men sådan er det nu engang.

En lille guide til at undgå en penalty i google:

• Sørg for du ikke linker til siden fra egne sites (med mindre de indholdsmæssigt er relevante - opret kun links i selve artiklerne / teksterne på siden)
  • Sørg for at du har en masse links til din side fra forskellige ressourcer
  • Sørg for at der løbende kommer nyt og originalt indhold på dit site
  • Sørg for der bruges varierende linktekst når der linkes til din side ude fra
  • Sørg for at der ikke er duplicate content problemer på din side
  • Har du mange affiliate links på dit site er det en rigtig god ide at gøre ekstra ud af ovenstående

...og den gamle kliché med at lave sin side brugerene og ikke søgemaskinerne holder stadig Smile

Lav din egen hjemmeside med WordPress.
Lær hvordan du opretter en WordPress hjemmeside, markedsfører online & meget mere...

Fra Helsingør
Tilmeldt 23. Nov 06
Indlæg ialt: 992
Fra  Hvorfor kan man ikke slette sin virksomhed fra Indeks? Skrevet kl. 14:41

Ligger der en besked til dig på WebmasterTool?

Esprezzo.dk har vi også store udsving - men ikke hvor vi er helt væk.

Fra Frederikshavn
Tilmeldt 24. Oct 05
Indlæg ialt: 563
Fra  T-shirtshop.dk Skrevet kl. 15:10

mvh Bent

T-shirtshop.dk

Side 1 ud af 1 (7 indlæg)