Profesionelle stemmer til firmaets Telefonsvar, lad mig få jeres mening om siden. Mvh Jonathan |
www.Telefonkongen.dk
- 1
|
Må jeg nok sige, dejlig side, gennemført. I er sku bogført, skal klart have indtalt en besked til min telefonsvarer med jer :D Dog kan jeg ikke få Mande-stemmerne til at virke, ved preview... |
Lige en kontakt formular på kontaktsiden , lettere at dig Synes siden virker godt gennemført , så lidt mere indhold siden til søgemaskine med en nyhedsblog på siden med rss eller feed , så folk abonner på jeres nye super produkter ved at downloade rss eller feed Flere links til siden så er den i vinkle Godt iværksættere arbejde |
poledancer.dk klik bestil shows altid god priser og lange shows
Super flot side og gennemført som tidligere nævnt. Hvordan bliver man iøvrigt stemme hos Jer? |
Sammenlign mobilpriser med eller uden abonnement
Tak for respons, super fedt at få noget feedback ;)' Hvis der skulle være nogen Amino brugere der skulle have brug for et telefonsvar, ring til mig, så finder vi ud af et godt amino tilbud.
Jonathan |
Det må jeg sige. Flot og elegant hjemmeside der virkelig er fuldført til mindste detalje. |
Kristian Ole Rørbye
Stiller mig op i koret af folk der er imponerede over designet. Flot design og god energi på siden. |

top side :-) Mvh Omar |
rudefix mobil bilrude skifte -nemt og billigt- vi skifter bilruder, reparerer stenslag og nanobehandler hos dig