Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Denmark100.com - unikke oplevelser i Danmark

Side 1 ud af 2 (11 indlæg)
Fra København
Tilmeldt 7. Jun 09
Indlæg ialt: 1662
Skrevet kl. 21:08
Hvor mange stjerner giver du? :

Denmark100.com er en uafhængig guide til over 100 unikke oplevelser og muligheder i Danmark. Forslag er kategoriseret efter geografi, vejrforhold og ... ja, prøv selv.

Hvert enkelt tilbud er håndplukket ud fra kvalitetskrav og annoncører kan ikke købe sig til en listning.

Skulle vi starte forfra i dag ville vi nok ikke basere os på et CMS, men har du andre forslag til forbedringer vil jeg meget gerne høre dem.

Folkeafstemning om Patentdomstolen

Fra Helsingborg
Tilmeldt 3. Apr 05
Indlæg ialt: 6568
Fra  TextReactor Skrevet kl. 21:10

Vil anbefale dig at benytte Google Maps fordi på den måde så kan man zoome ind på den enkelte lokalitet (lige som findvej.dk)

Jeg har programmeret i over 27 år. Jeg har kodet i C, C++, Java, Delphi, Perl, JavaScript, C#, F#, VB.NET, ASP, Myresnak :D, Comal80 osv....

Fra København
Tilmeldt 7. Jun 09
Skrevet kl. 09:12

Hej Niels,

Tak for feed-back. Vi bruger GoogleMaps andre steder, men det er fravalgt på hovedsiden, da den så dels ville ligne mere GoogleMaps end "sig selv" og i øvrigt indeholder en masse detaljer som er irrelevante.

Fra Odense
Tilmeldt 18. Jan 09
Indlæg ialt: 558
Skrevet kl. 10:19

Hejsa,

Jeg synes det er en rigtig fin og flot side. Men jeg forstår slet ikke de dér nåle. Nogen af dem står der bogstaver - og andre står der tal. Er det mig, der ikke fatter systemet??
Jeg kan heller ikke finde en forklaring på dem...

Men derudover synes jeg det er en rigtig, rigtig god side - nok en jeg kunne finde på at bruge:-)

/Rikke

Fra København
Tilmeldt 7. Jun 09
Skrevet kl. 23:27

Hej Rikke,

Det er en god pointe. 'a' er godt nok Aarhus og 'b' er Bornholm, men der er ingen dybere mening der kan fortolkes omkring tal og bogstaver. De adskilder bare destinationerne fra hinanden. Måske det kunne være en idé at lave adgang til en liste til højre i kortet, hvor man også kan slå tegnestifterne til og fra?

Og mange tak for de rosende ord. Dem giver jeg videre til Kaare :-)

- Jesper

Fra Ballerup
Tilmeldt 6. Jun 08
Indlæg ialt: 16489
Fra  Poledanser underholdning danser Skrevet kl. 12:18

Det ser udmærket Smile

titlen villejeg mener denne her <title>denmark100</title>

husk google viser kun op til 67 tegn og jeg kan ikke forstå ud på hvad jeres side omhandler lav en sigende titlen

Der vises fejlside klikkes på feed eller rss logo ?

poledancer.dk klik bestil shows altid god priser og lange shows

Fra Odense
Tilmeldt 5. Oct 05
Indlæg ialt: 868
Skrevet kl. 12:26

Hej Jesper

Jeg bliver også lidt forvirret over brugen af tal og bogstaver. Hvad med bare at bruge tal. Der kan I jo sagtens nå op til i hvert fald 99 før det bliver svært at få det til at passe i pilen, hvis i laver skriftstørrelsen bare lidt mindre.

Og så synes jeg siden bliver lidt for mørk med det store meget sorte kort. Jeg ville prøve med nogle andre farver, forskellige nuancer af grå f.eks. og se om der er noget der gør siden lidt mindre dyster at komme ind på.

Også bliver jeg lidt overrasket når jeg klikker på editors choice, for jeg forventer at der kommer en side frem med 5 eller 10 attraktioner udvalgt af editoren, men i stedet kommer der en historie om siden og baggrunden. På alle andre sider hvor jeg ser begrebet editors choice indeholder det det bedste indhold i redaktørens øjne.

En sidste ting er at når jeg klikker på f.eks. fuglesang manor, så åbner deres hjemmeside godt nok i et nyt vindue, men jeg kan ikke ændre størrelsen på det vindue, så jeg lukker det igen, og dropper nu at læse mere om fuglesang manor, selvom jeg faktisk var klar til at læse mere og evt. booke et værelse.

/Rasmus

Fra København
Tilmeldt 7. Jun 09
Skrevet kl. 11:35

Hej Mikael,

Title-tag er jo helt oplagt. Tak for det.

Hvor klikker du på RSS - vi har ikke noget, men det er naturligvis også oplagt.

Fra København
Tilmeldt 11. Sep 09
Indlæg ialt: 284
Skrevet kl. 11:37

RSS er deroppe hvor man skriver internet-adressen ind :)

Fra København
Tilmeldt 7. Jun 09
Skrevet kl. 11:41

Hej Rasmus,

Angående designet, så giver jeg dine kommentarer videre, inkl. editors choice. Nu er alt jo reelt editors choice fordi man ikke kan købe sig til en listning, men det er nok nærmere i stil med editors calendar du forventer at få frem. Jeg kan godt se pointen.

Jeg vil lige undersøge at du ikke kan skalere størrelsen på vinduet. Det kan jeg godt i Chrome. Tak for feedback'en.

Side 1 ud af 2 (11 indlæg)