Hej Alle Jeg driver pt en webshop, med salg til private, som eneste virksomhed, som jo så selvfølgelig har sit eget CVR nummer. Jeg planlægger at starte som forhandler og sælge importvarer som jeg har eneret til i DK/skandinavien, samtidig har jeg fundet et andet unikt produkt som ligger langt fra den katagori af varer jeg pt sælger. Jeg vil så nu lave et firma/firmanavn som skal sælge til andre butikker (B toB), samt starte endnu en webshop med mit nye produkt, men kan jeg lave alt dette uden at skulle lave mere end 1 fælles regnskab? Min tanke var at importfirmaet jeg starter måske kunne være det primære firmanavn, og de 2 webshops så kunne være en form for underafd, eller noget i denne stil? Min revisor mener dog at jeg bliver nødt til at lave et regnskab til hvert afd? men da jeg ved at mange af jer Aminoer driver flere webshops vil jeg lige høre jer til råds. (vi snakker personlig ejet virksomhed) Med venlig hilsen Flemming Ørts |
Du kan jo kalde dig FLEØ og skrive på din webshop at webshop.dk ejes og drives af FLEØ.
Regnskabsdelen er jeg ikke helt med på..
Mikkel