Har 2 problemstillinger mht. mit wordpress
1. vil gerne opgradere fra 2.7 til den nye 2.9 MEN - den godtager ikke mit brugernavn og pw. Så tænker jeg, om det er brugernavn og pw til kontrolpanal hos min udbyder, eller til selve wordpress? Tænkte det nok var wordpress, men den gider ikke, den kommer op med: Der opstod en fejl ved tilslutning til serveren. Sikr dig at indstillingerne er korrekte Hvad mener den med det, er det noget du kender til?
Mit 2. problem er, når jeg skifter theme kommer dem op med fejlkoder, kan kun bruge den der er som std. Er det fordi jeg ikke har den nyeste version, eller er der bare nogle af de themes man kan download der ikke er helt up to date? Fatal error: Call to undefined function automatic_feed_links() in /usr/home/web/web2222222/wordpress10/wp-content/themes/greyzed/functions.php on line 6 Er det mig der er galt med?
Mvh AdamO. |
Er det pga. jeg ikke har den nyeste version, jeg ikke kan benytte nogle af de andre themes, eller er det pga. jeg gør det forkert? (hvis det kan ses udfra den error jeg får, vel og mærke)
AdamO