Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Google Analytics vs Iphone

Side 1 ud af 1 (6 indlæg)
  • 1
Fra Puerto De La Duquesa
Tilmeldt 13. Jul 09
Indlæg ialt: 3506
Fra  DesignYOU - Kreative løsninger Skrevet kl. 00:33
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej Alle

Jeg kan se på min Google Analytics at jeg har haft besøg af en iphone.

Nogen her som ved om denne visning vil være vist under lande ?  Så hvis nu en har sin iphone med til Tyskland vil den så vises under Tyskland i Google Analytics ?

/allan

Fra København N
Tilmeldt 5. Mar 09
Indlæg ialt: 639
Skrevet kl. 12:20
Gennemsnit 5,0 stjerner givet af 1 person

Uden at kunne sige det med 100% sikkerhed (er 99% sikker), er det land der registreres afhængig af den ipadresse der surfes fra.

Det betyder at en dansker der surfer fra usa, formentlig vil blive registreret som amerikansk i analytics.

Skulle der være nogen der med sikkerhed kan modsige det, lytter jeg gerne, mit svar er baseret på egne erfaringer og almindelig logik.

Læs om de 3 rygestop faser på www.endeligikkeryger.dk og lær om hypnose på www.hypnose1.dk

Fra Odense M
Tilmeldt 21. Nov 05
Indlæg ialt: 1147
Fra  Skovhøj Ejendomme ApS Skrevet kl. 12:25

Jeg ved, at for eksempel 3's mobile bredbånd kører på svensk IP-adresse. Måske det samme gør sig gældende for deres mobiltelefoner - og måske er der nogle teleselskaber der på den måde har base i Tyskland? Jeg ved det ikke.. Derudover er Janno's svar rigtig godt. Smile

Ejendomsinvestor i selskabet Bolio - Lejebolig i Odense

Fra Puerto De La Duquesa
Tilmeldt 13. Jul 09
Indlæg ialt: 3506
Fra  DesignYOU - Kreative løsninger Skrevet kl. 12:28

Hej Janno

Tak for svaret. Det var nogenlunde det jeg havde forstillet mig :)

/allan

Fra København N
Tilmeldt 5. Mar 09
Indlæg ialt: 639
Skrevet kl. 19:02

Mattias Skovhøj:
Jeg ved, at for eksempel 3's mobile bredbånd kører på svensk IP-adresse. Måske det samme gør sig gældende for deres mobiltelefoner - og måske er der nogle teleselskaber der på den måde har base i Tyskland? Jeg ved det ikke..

Tilsvarende for sonofon mobilkunder der surfer på en ålborg ip, iflg mine stats...

Læs om de 3 rygestop faser på www.endeligikkeryger.dk og lær om hypnose på www.hypnose1.dk

Tilmeldt 16. Mar 06
Indlæg ialt: 851
Skrevet kl. 19:44

Jeg vil tro/formode at det at det er en blanding af følgende:

1. IP-adressen fra det land der surfes fra.

2. Sprog indstillinger i telefon/browser.

Sådan at hvis telefon/browser sproget er engelsk (amerikansk) og IP-adresse er amerikansk, så er det amerika. Hvis telefon/browser sproget er dansk, og IP-adresse tysk, så er det dansk.

Jeg ved så ikke om en iPhone kan sættes til dansk sprog.

Hvis vi snakker en PC der surfer, så vil jeg tro/formode google kigger på IP-adresse oprindelsesland, browser sprog og styresystem internationale indstillinger, f.eks. tidszone, tastatur sprog, placering osv.

Side 1 ud af 1 (6 indlæg)