Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

"Swiss made" ure - forhandlere søges

Side 1 ud af 1 (4 indlæg)
  • 1
Fra Silkeborg
Tilmeldt 19. Feb 07
Indlæg ialt: 2355
Fra  ZeroCode Skrevet kl. 00:07
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej Aminoer

Som nogle af jer allerede er bekendt med, er jeg indehaver af firmaet Fairtime Danmark, som sælger mærkevareure til mænd via webshoppen www.fairtime.dk. Vi har siden starten i 2007 indgået en lang række forhandlingsaftaler med både danske og europæiske distributører og senest er vi blevet dansk importør af urmærket Swiss Code Red med eneret for den danske distribution.

Swiss Code Red ure er ”Swiss made” indsats- og dykkerure fremstillet i Lengnau, Schweiz. På trods af den udstrakte anvendelse af kvalitetskomponenter som 316L ædelstål, refleksbehandlet safirglas (på udvalgte modeller) er prisen holdt på et attraktivt niveau med vejledende priser fra 1.995,-.

I kan se de forskellige serier og modeller på www.swiss-code-red.com ligesom de fleste også er præsenteret i vores egen webshop.

Det urmærke vil vi gerne have udbredt i DK, det skal der forhandlere til og her kommer I så ind i billedet. Der er selvfølgelig tale om et relativt ukendt mærke her i Danmark, men vi mærker selv en spirende interesse for de lidt anderledes ure i vores egen webshop.

Det, som jeg kan tilbyde jer, er at I som officiel dansk Swiss Code Red forhandler kan udbyde hele kollektionen i jeres webshop – med eller uden opstartskollektion alt efter om I ønsker eget lager fra starten eller ej.

Alle bestillinger vil primært blive afsendt fra SCR's lager i Tyskland med GLS, enten til jeres forretning eller som dropshipping direkte til jeres kunde, når i modtager en bestilling i jeres egen webshop. 

Prisliste med tilhørende indkøbspriser for forhandlere kan fås ved henvendelse via email til info@fairtime.dk - gerne med link til den shop, som i ønsker at udbyde urene via. Shoppen skal have fokus på ure, accessories, mode, funktion etc. 

Billedmateriale stilles til rådighed.

Jeg ser frem til at høre fra jer.

Venlig hilsen
Ole 

Fra Silkeborg
Tilmeldt 19. Feb 07
Fra  ZeroCode Skrevet kl. 17:13

Der er stadig åbent for henvendelser ... Smile

Tilmeldt 15. Aug 10
Indlæg ialt: 1
Skrevet kl. 23:49

Hej Ole.
Du kan gå ind på  vores hjemmeside www.napstjertgaard.dk det kunne være at det lige var det du evt søgte.
Vi er dog ikke intersserede i at investere penge i varerne, men i at få dem ud i vores butik hvor i så betaler husleje alt efter kvadratmeter plads og kommision som er alt efter hvad aftalen indgår. Du kan kontakte os på email eller tlf nummer som står på vores hjemmeside hvis du er intersserede.

Med venlig hilsen Martin Larsen.

Fra Silkeborg
Tilmeldt 19. Feb 07
Fra  ZeroCode Skrevet kl. 12:03

napstjertgaard:
det kunne være at det lige var det du evt søgte.

Det tror jeg ikke, men tak for tilbuddet.

Side 1 ud af 1 (4 indlæg)