Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Må jeg bruge min private bærbar?

Side 1 ud af 1 (5 indlæg)
  • 1
Tilmeldt 9. Feb 09
Indlæg ialt: 45
Skrevet kl. 22:27
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej

Jeg håber jeg har oprettet dette i det korrekte forum, synes jeg havde lidt svært ved at se hvor det passede ind.

Jeg er ved at oprette Aps og skal starte som IT konsulent (.NET Udvikler) her lige om lidt. Jeg har for ikke særlig langtid siden købt mig en ny solid bærbar, dvs. egentlig til privat brug og for mine egne penge.

Mit spørgsmål er, må jeg bruge den som arbejds bærbar til at udføre arbejde for mit Aps?

På for hånd tak. 

Fra København S
Tilmeldt 1. Feb 06
Indlæg ialt: 3533
Fra  Kim Tetzlaff ApS Kim Tetzlaff Ejendom Skrevet kl. 22:30

Jeg kan ikke se nogle problemer i at du bruger din private bærbare til virksomheden. det gjorde jeg også, og jeg tror at rigtig mange også ahr gjort det.

Der hvor der kan blive et problem er hvis du har købt den bærbare i virksomheden og bruger den privat også, men det er ikke større end at du vidst skal betale den der multimedieskat.

Jeg ved ikke så meget om det, men det ville være underligt hvis ikke du måtte bruge den i virksomheden.

MVH Kim

Kim Tetzlaff

🚀 Hastighedsekspert ⚙️WordPress hjemmesider 🎯SEO
Siden 1995 - hjemmeside Udvikling og teknisk optimering af hjemmesider
👉 Mere om mig

Tilmeldt 20. Apr 07
Indlæg ialt: 16014
30% af profil udfyldt
Skrevet kl. 22:32

Qbus:

Hej

Jeg håber jeg har oprettet dette i det korrekte forum, synes jeg havde lidt svært ved at se hvor det passede ind.

Jeg er ved at oprette Aps og skal starte som IT konsulent (.NET Udvikler) her lige om lidt. Jeg har for ikke særlig langtid siden købt mig en ny solid bærbar, dvs. egentlig til privat brug og for mine egne penge.

Mit spørgsmål er, må jeg bruge den som arbejds bærbar til at udføre arbejde for mit Aps?

På for hånd tak. 

Hej

Selvfølgelig må du bruge den.

Men hvorfor ikke bare sælge den til dit ApS, således du sammen med bredbånd, telefon, printere mv. bare bliver multimediebeskattet med kr. 3.000/år.

Hvem hjælper dig i denne forbindelse?

Hilsen

Tonny

Tilmeldt 9. Feb 09
Indlæg ialt: 45
Skrevet kl. 22:38

Tak for de hurtige svar. Jeg har både revisor og advokat på, så alt er i orden der. Nu ville jeg bare lige høre her inde :)

Ja multimedia skat er jeg ikke så bange for, den komme rjeg til at betale alligevel pga. telefon, internet osv.

Hmm, men kunne da være man skulle overveje at sælge den til Aps'et. Jeg vil dog gerne stadigvæk kunne bruge den privat, men det kan jeg vel også så længe jeg betaler multimedie skat?

Jeg høre min revisor hvordan vi gør det helt praktisk :)

Nogle der har andre idéer? :)

Tilmeldt 20. Apr 07
Indlæg ialt: 16014
30% af profil udfyldt
Skrevet kl. 23:02

Hvis du allerede er omfattet af multimediebeskatningen, så er der ingen tvivl.

Så meget fornuftigt lige at vende det med din revisor Yes

Hilsen

Tonny

Side 1 ud af 1 (5 indlæg)