Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Anne Skare, et nyt interview offer :-)

Side 1 ud af 2 (16 indlæg)
Fra Skodsborg
Tilmeldt 24. Mar 05
Indlæg ialt: 12315
Fra  Amino ApS Hotel Klippen Skrevet kl. 16:33
Hvor mange stjerner giver du? :

På torsdag skal jeg snakke med Anne Skare.
Hun er iværksætter og fremtidsforsker.
Det var hende der var min "kollega-dommer" i Danmarks bedste ide.

Anne er mor til 4 drenge, klummeskribent, virksomhedsejer, tv-vært, fremtidsforsker og meget andet.

Se hendes virksomhed her: http://www.futurenavigator.dk

Hvad vil du gerne vide om fremtiden, om hvordan man kan være mor til 4 og iværksætter eller hvad du nu er nysgerrig på.
Med andre ord, hvad skal jeg spørge hende om?

Dbh Martin

Fra København
Tilmeldt 28. Dec 09
Indlæg ialt: 1827
Fra  TDOmedia Skrevet kl. 16:40

Hej Martin

Lyder super spændende! Smile

Jeg kunne godt tænke mig at høre hvordan hun har opbygget sig et netværk, hvordan hun arbejder med hendes brand også hvilke form for forskning med fremtiden hun arbejder med.  

Mvh. Thomas De Oliveira

Tilmeldt 1. Sep 08
Indlæg ialt: 1468
Skrevet kl. 18:44

Hej Martin,

Kender hende ikke - men glæder mig til at høre mere om hende. Hun er en af de få (åbenbart) succesrige iværksættere med en universitets uddannelse.

Jeg prøver at stille et par spørgsmål:

Var din universitets uddannelse med til dig at gøre dig lykkelig i dag, eller var den 'bare' et springbræt?

Skal dine børn være iværksættere? Med uddannelse?

Hvis du skulle starte en virksomhed i dag, hvad ville du så starte? Nu hvor du er fremtidsforsker Big Smile!

Fra Helsingør
Tilmeldt 23. Nov 06
Indlæg ialt: 992
Fra  Hvorfor kan man ikke slette sin virksomhed fra Indeks? Skrevet kl. 08:41

Jeg er nu ikke meget for at stole på folk der "siger" at de kan se ind i fremtiden.

Men spørg hende om hvad den nye hemmelige internet grundlov kommer til at betyde for os brugere af nettet og os der udvikler sites på nettet.

Dejlig kvinde - mellem os! .-)

Tilmeldt 20. Apr 07
Indlæg ialt: 16014
30% af profil udfyldt
Skrevet kl. 09:01

Hej Martin !

Jeg synes det kunne være rigtig spændende at høre, hvordan Anne får tid til at være sammen med sine børn og mand, både alle sammen sammen og enkeltvis ;-)

Det lyder som om, hun har gang i en masse, og det er altid fedt at kunne remse en masse succeser op, men det kræver et godt bagland og en solid økonomi at få 4 børn godt i vej, hvis man selv har gang i så meget.( og hvis ikke, så er jeg også meget interesseret i at høre hvordan :-)...

Som iværksætter bliver man ofte stillet overfor en masse valg og du kan jo spørge hende hvordan hun prioriterer. Det synes jeg selv kan være rigtig svært, som mor ( og hustru ) at få det hele til at hænge sammen, når man lige får en fantastisk ide som bare MÅ prøves af.....næsten koste hvad det vil !

Er der nogle gode regler eller metoder der hjælper hende til at have prioriteterne i orden, og er det noget vi andre "dødelige" kan lære af ;-)

Rigtig god fornøjelse

Mange hilsner

Stine

Fra Svendborg
Tilmeldt 26. Feb 08
Indlæg ialt: 381
Skrevet kl. 09:08

Hej Martin

Jeg vil gerne høre ind til personlig branding, når man har en sag på hjerte man brænder for samt er en naturlig del af ens hverdag. Hvordan brænder man igennem til medierne, udover ydmyghed, vilje og tålmodighed! Måske er det her I også kommer ind på netværk?!?!

Kh Trine

Fra København
Tilmeldt 14. Oct 09
Indlæg ialt: 83
Skrevet kl. 09:22

Hej Martin,

Nu kommer jeg med alle de bløde spørgsmålSmile

• Hvrodan har hun fået balanceret familielivet med arbejdslivet? Helt konkret? Hvad/hvordan gør hun det?
  • Hvordan hun gør det helt praktisk med 4 børn?
  • Har hun babysittere, rengøringshjælp osv? Hvad med når børnene er syge?
  • Har hun nogle gode råd til kvinder (der er iværksættere/selvstændige)?
  • Hvad er de største fejl hun selv mener hun har lavet da hun begyndte som ny iværksætter? hvad har hun lært af dem?

Big Smile thats all for now

bedste hilsner,

Kristi

Hudpleje der får englene til at synge (B2B) :www.everydayluxury.dk

Fra Farum
Tilmeldt 9. Dec 06
Indlæg ialt: 1044
Skrevet kl. 09:37

Jeg vil mege gerne vide hvordan hendes mand har taget det at hun har fået succes, har travlt og bliver efterspurgt.

Holder han skansen på hjemmefronten eller har han sin egen kariere og drømme han forfølger?

Fra Århus
Tilmeldt 11. Sep 07
Indlæg ialt: 515
Fra  Blacksnow.dk Skrevet kl. 09:54

Simon:
  Hun er en af de få (åbenbart) succesrige iværksættere med en universitets uddannelse. 

Der er nu mange succesrige iværksættere som har en universitets/videregående uddannelse bag sig. Der er, efter min mening, gået lidt for meget hype i at undervurdere uddannelse. 

Det bringer mig til mit spørgsmål/debatoplæg til Anne Skare: 

Martin, jeg synes du skal fremlægge din klare holding til uddannelse, da det kunne være interessant at høre hvad hun synes om at et så stort iværksætter ikon "prædiker" om at uddannelse i mange tilfælde er spild af tid, overfor nye håbefulde iværksættere som stadig ikke har besluttet sig for at om de vil studere eller ej. 

Jeg er ikke selv typen som passer på en skolebænk, men jeg må erkende at jeg synes langt de fleste bør give en videregående uddannelse en chance, fremfor bare at afslå det og stemple det som "tidsfordriv". 

Fra Skodsborg
Tilmeldt 24. Mar 05
Indlæg ialt: 12315
Fra  Amino ApS Hotel Klippen Skrevet kl. 17:41

Vi udsatte interviewet til i morgen, så kom endelig med alt hvad i har af spørgsmål.
Hun er en klog pige!

Dbh Martin

Side 1 ud af 2 (16 indlæg)