Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Afstemning: Messe og Aminotastic. Sammen eller hver for sig?

Side 1 ud af 1 (8 indlæg)
  • 1
Fra Rønnede
Tilmeldt 24. Jul 08
Indlæg ialt: 350
Fra  Altan-Inspiration - Fordi GRØNT er det nye SORT Skrevet kl. 16:08
Hvor mange stjerner giver du? :
Gennemsnit 5,0 stjerner givet af 2 person

Hej Alle,

Efter en veloverstået messe + Aminotastic er det nu evalueringstid. Det er første gang, at Amino kobler et socialt arrangement sammen med en faglig messe. Så nu bliver det spændende at høre, hvad netop du mener om dét?

Kom gerne med uddybende kommentarer, så vi kan optimere oplevelsen til glæde for alle.

Er det en god idé at koble Aminotastic med en messe eller andet fagligt event?

• Der er masser af synergi mellem messe og Aminotastic. Det koncept kan godt gentages! (66,7%)
  • Messen gav mig en masse information. Og et Aminotastic oveni var bare for meget... (11,1%)
  • Jeg kom primært for Aminotastic, og tog en tur rundt på messen for at slå tiden ihjel (22,2%)
  • Totalt antal stemmer: 18
  • Afstemning sluttede: 03/04/2010
Fra Rønnede
Tilmeldt 24. Jul 08
Fra  Altan-Inspiration - Fordi GRØNT er det nye SORT Skrevet kl. 13:46

Come on! I plejer ikke at være så tilbageholdende med at ytre jeres mening Wink Der må være mere end 5 personer, der har en holdning til, om Aminotastic skal være et stand-alone arrangement eller om muligt være i synergi med et andet arrangement.

STEM - så vi kan forbedre oplevelsen næste gang.

Al feedback er en hjælp. Så skriv også gerne en kommentar!

På forhånd tak

Lotte

Fra Odense
Tilmeldt 17. Jun 07
Indlæg ialt: 280
Skrevet kl. 13:53

Hej Lotte,

tak for et rigtig godt arrangement.

Min kommentar til iværksættermessen kombineret med AminoTastic er, at det er en rigtig god ide.

Jeg havde dog nogle lidt andre forventninger til messen - men det er min egen skyld, da jeg nok aldrig har fået styr på begreberne. Jeg har gået og kaldt mig selv for iværksætter i 7 år, men som en fra SKAT forklarede mig: "så er du jo ikke iværksætter mere, men selvstændig". Og så giver de helt basale råd og vejledning ikke så meget værdi, som det gjorde engang.

Og det er en iværksættermesse - men alligevel var der elementer og enkelte indslag (Tommy Krabbe/ildsjæl.dk, Okari Mobile og Martin Thorborg) som for mig personligt og professionelt gav mening.

Men alt i alt er det en rigtig god ide... kan kun se synergieffekter :)

Køb dit juletræ på nettet, leveret til døren og afhentet efter jul...

Fra Winterthur, CH
Tilmeldt 7. Jan 10
Indlæg ialt: 2
Skrevet kl. 13:56

Jeg kom udelukkende pga Aminotastic, men jeg må sige, at jeg blev positivt overrasket over messen. Jeg fik faktisk en masse info, som jeg ellers skulle have søgt andre steder - fik osse info, som jeg ikke var klar over, at jeg gerne ville have ;) Og så¨mødte jeg en del spændende og engagerede mennesker på messen! Så jeg synes bestemt, at det er en fordel at lægge Aminotastic i forbindelse med et andet (for os Amino'er relevant) arrangement :)

Tilmeldt 10. Aug 08
Indlæg ialt: 979
Skrevet kl. 14:05

Hej

Jeg synes så ikke at det skal være i samspil med en messe. Jeg synes Amino er ret selvforsynende med "tilbud" til iværksættere og så specielle er købsbehovene alligevel ikke for iværksættere.

Hvad der kunne være interessant - efter min mening - var et arangement der var rettet imod iværksætterne på iværksætternes præmisser, i en særlig Amino ånd. At man med Amino om udgangspunkt for en fælles interesse i at hjælpe hinanden, - rent faktisk så også hjælper hinanden.......

Det kunne jeg skrive en hel bog om,  men pointen fik du her. Big Smile

Michael

Fra Rønnede
Tilmeldt 24. Jul 08
Fra  Altan-Inspiration - Fordi GRØNT er det nye SORT Skrevet kl. 15:41

Stem, stem, stem! Jo flere, jo bedre.

Tak for de meget relevante kommentarer. Jo flere input, vi får - jo bedre kan vi tilpasse arrangementerne fremadrettet Smile

Tilmeldt 14. Jul 08
Indlæg ialt: 1013
Skrevet kl. 00:13

Jeg syntes helt sikkert at man godt kunne holde det på samme måde en anden gang. Det var en super dag.

Fra Hadsten
Tilmeldt 29. Jan 09
Indlæg ialt: 4780
Fra  Nielco IT OnlineSynlighed.dk Skrevet kl. 00:19

Michael Grove:

Jeg syntes helt sikkert at man godt kunne holde det på samme måde en anden gang. Det var en super dag.

Helt enig.
En placering i Århus ville give arrangementet endnu et nøk opad Yes Wink

OnlineSynlighed.dk | Søgemaskineoptimering (SEO), Google Ads, Facebook Annoncering og Online Reputation Management.
Kontakt os på mail@onlinesynlighed.dk eller telefon +45 70 13 63 23
Find mig på LinkedIn

Side 1 ud af 1 (8 indlæg)