2. Under Vælg kolonner, der skal vises: Tryk Anslået Gennemsnitlig CPC
3. Se hvad det vil koste at markedsføre sig på de indtastet søgeord
Her kan du se hvad kliks koster. Koster klikket 1 kr. og du bruger 1000 kr. om måneden på Google Adwords, vil du i teorien opnå 1000 kliks. Med tiden kan du dog optimere din QS så du kan få endnu lavere klikspriser, men lad den ligge lidt her i starten.
2. Under Vælg kolonner, der skal vises: Tryk Anslået Gennemsnitlig CPC
3. Se hvad det vil koste at markedsføre sig på de indtastet søgeord
Her kan du se hvad kliks koster. Koster klikket 1 kr. og du bruger 1000 kr. om måneden på Google Adwords, vil du i teorien opnå 1000 kliks.
Du kan ikke tage klikpriserne herinde for gode varer. Prisen derinde er prisen de nuværende annoncører betaler for at ligge i top. Din reelle klikpris, hvis du ellers får dine kampagner lavet ordentligt, kan være meget lavere end de er opstillede derinde.
I sidste ende kan du ikke spørge hvor meget det koster at annoncere på AdWords. Det afhænger af bl.a. nedenstående faktorer, som er afsindig variable:
Som jeg skriver, kan du med tiden få endnu lavere klikspriser. Jeg regner dog med at Dyreborg er helt ny, så dette er anslået klikpriser som han skal regne med her i starten. Så det kan man sagtens tage for gode varer og det er det de fleste nye Adwords brugere vil komme til at betale her i starten.
Som jeg skriver, kan du med tiden få endnu lavere klikspriser. Jeg regner dog med at Dyreborg er helt ny, så dette er anslået klikpriser som han skal regne med her i starten. Så det kan man sagtens tage for gode varer og det er det de fleste nye Adwords brugere vil komme til at betale her i starten.
Hej René,
Der er du nu galt på den. Klikpriserne er fuldstændig misvisende i langt de fleste henseender og du kan dertil heller ikke regne med antallet af søgninger.