Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Finde en provisionslønnet sælger

Side 3 ud af 3 (28 indlæg)
Fra København
Tilmeldt 28. Dec 09
Indlæg ialt: 1827
Fra  TDOmedia Skrevet kl. 17:45
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej Mathias

Det lyder rigtig spændende og jeg vil da også gerne høre meget mere om opgaven.

Har du en mail adresse jeg kan fange dig på?
Du kan evt. skrive til mig på ThomasDeOliveira@jubii.dk

Mvh. Thomas

Fra Kolding
Tilmeldt 20. Sep 07
Indlæg ialt: 7
Skrevet kl. 18:04

Hej Mikkel

Det vigtigste er selvfølgelig, at du er i gang nu. Så kan du begynde at lave en trackrecord på hvor mange, der skal kontaktes ifht. hvor mange du sender materiale til og endelig hvor mange af disse, der køber til sidst.

Igen kender jeg ikke din salgs-strategi. Hvis den går ud på at sende information pr. mail, der danner grundlag for en købsbeslutning, for så efterfølgende at gennemføre salget, synes jeg det ser rigtig godt ud for dig. Så kan du formentlig sælge til 1/3 af dem måske endda flere. Det kommer an på materialet og kvaliteten af opkaldene, og ikke mindst hvem er de 25. Det kan være de 25 værste emner, det kan være de 25 bedste emner, og endelig kan det være 25 gennemsnitlige emner.

Det vigtige er, at du er i gang. Så gælder det om at få 2-300 emner hurtigt igennem. Det vil give dig et rigtig fint grundlag, at bedømme ud fra.

De bedste hilsner

Jan

Tilmeldt 18. Jul 08
Indlæg ialt: 138
Skrevet kl. 20:48

Jeg har også lidt....

Jeg starter lige med Mikkel.....

Mikkel jeg fandt denne artikel til dig fra en meget kompetent og dygtig mand

http://salg.blogs.erhvervsbladet.dk/2010/02/28/6-canvassamtaler-om-dagen/

Den skulle gerne give dig lidt generelle info fra en mand som ved hvad han taler om.

Du nævner at du er glad for at kunne sende mails ud til nogen i håbet om et salg

Til dette fandt jeg endnu en sund artikel fra samme herre:

http://salg.blogs.erhvervsbladet.dk/2010/01/12/vind-ordren-før-du-skriver-tilbud/

Læs dem begge og henfør ordene til din situation. 

Mikkel du bruger meget krudt på at stille spørgsmål og du forventer ikke særlig meget. Det virker meget som om du er sprunget på det første og bedste tilbud. 

En salgspartner SKAL fjerne spørgsmål og evt TVIVL hos dig. Det er deres fokus område. Det er deres opgave at komme med en målsætning. Du hyrer, de leverer.

Det er flintrende ligemeget om de kalder det test eller ej- SLÅR DU DIG SELV OP SOM SERIØS SALGSPARTNER SÅ ER DU KLAR TIL MÅLSÆTNINGER.

En sælger uden mål burde fanden fisme skamme sig.

Det virker desværre som om du ikke stiller krav. Og nu er der en praktikant ind ovre og han har skaffet dig 1/3?????? Samtidig er du vildt positiv over hans resultater,wtf??? Det er ikke en gang et salg!!!!

Du er super positiv over at du skal til at sende mail for at få salg....hvor er salgsafdelingen henne her? 

Ved du iøvrigt godt at indenfor salgsverdenen så er det nemmeste for en kunde at sige send mig noget materiale så kigger jeg på det. Det er som regel et tegn på at kunden er forvirret over al den information og ikke mindst den nemmeste måde at slippe af med en sælger på uden denne skal konfronteres.

Der kan sagtens være nogen som siger ja...men som artiklen nævner så er der ikke meget salg over det.

Til både MAthias og Mikkel

Det her virker til at være jeres helt store projekt og i er meget engagerede for at få det til at virke og det er helt perfekt.

I fik ideen og skabte det. I har brugt masser af timer på at gøre det perfekt....hvorfor fanden investere i så ikke i at sende det bedst muligt ud over stepperne. Havde jeg været jer og troet på mit produkt så havde jeg fanme hyret Danmarks bedste salgsafdeling. Jeres produkt fortjener det bedste!!!!

Få andre til at gøre det du ikke selv er god til....men sørg for at det er eksperter. Fuck om det koster mere sålænge det giver penge i kassen. Gå ikke på kompromis...i pisser jer selv og jeres produkt ned af nakken ved ikke at give den det bedste af det bedste-for det er lige nøjagtig det jeres kunder forventer og i ønsker de skal forvente, det bedste.

Spørg bare demib og hr 4 hour workweek Rasmus lindgren. Gode eksempler på at følge lortet til døren. 

Salget skal give mad på bordet....det er vel ideen. Så sørg for at ligge pengene det vigtigeste sted....det der skaffer penge.

Bare spørg Thorborg.....er sikker på han vælger den salgskanal som giver størst afkast

Det koster penge at lave penge.

I skal begge have ro i sjælen og det får i hos nogen som virkelig ved hvad de taler om. Nogen som kan give jer ro. 

Her er hvad jeg fandt på google, så det er bare at finde den rette:

http://www.contactcenter.dk/index.php?salg

http://www.salespeople.dk/normal.php?id=57

http://www.philip-group.dk/

http://www.gimmconsult.dk/opsøgende-salg-5.html

Jeg kender ingen af ovennævnte men de er vel værd at undersøge nærmere. Hør Aminos anbefalinger af andre eksempelvis.

Lad ikke jeres drøm gå til spilde....giv produktet hvad det fortjener og hvad I fortjener. 

Martin

Tilmeldt 10. Nov 09
Indlæg ialt: 0
Skrevet kl. 07:49

Hej Martin tak for indlægget Yes

To meget gode artikler som jeg kan se vi rent faktisk arbejder hen så det er rette vej vi går.

Min praktikant/sælger har selv flere mål og ambitioner end jeg selv havde og det trækker mig med opad.

Jeg havde en målsætning med daglige salg, men igen kommer han selv på banen og forventer selv og sælge mere end hvad jeg forventede.

mikkel

Tilmeldt 19. Oct 09
Indlæg ialt: 195
Skrevet kl. 08:58

Hej Mikkel

Har du droppet det eksterne telemarketingsfirma eller kører I sideløbende ?

MVh Lars

Tilmeldt 10. Nov 09
Indlæg ialt: 0
Skrevet kl. 09:57

Hej Lars

Callcenteret kører med det ene projekt og vi kører selv med det andet :-)

Så vi har delt det op i to.

Jeg vil så hurtigt kunne se om vi selv levere det samme og vi selv kan løfte sådan en opgave :-)

Nu har jeg mulighed for at prøve det af helt gratis, så skal chancen også tages og prøves :-)

Det er dog træls når ens nye mand skal til læge dag 1 og dag 2 kommer han først kl 11 fordi han har været syg inat.. Hader det.

mikkel

Tilmeldt 2. Mar 10
Indlæg ialt: 5
Skrevet kl. 10:13

Hej. Du skal absolut ikke forvente nogen salg af tilsendt materiale....Du bliver bare skuffet..

Tilmeldt 18. Jul 08
Indlæg ialt: 138
Skrevet kl. 16:38

MLJ78:

Hej. Du skal absolut ikke forvente nogen salg af tilsendt materiale....Du bliver bare skuffet..

Kan du ikke forklare hvad du mener? Jeg er helt tabt i denne sammenhængBig Smile

Side 3 ud af 3 (28 indlæg)