Så man kan have en dansk og en tysk og eventuelt en russisk blog, der altsammen kører via min wordpress - og som kan findes på google i de respektive lande? Jeg er forvirret :-S
Så man kan have en dansk og en tysk og eventuelt en russisk blog, der altsammen kører via min wordpress - og som kan findes på google i de respektive lande? Jeg er forvirret :-S
exactly - og for den sags skyld også på kinesisk
Bennie
Det bliver ikke lige aktuelt lige nu og her, for der bliver man bare smidt ud.
Men det du siger kræver vel downloadversionen af wordpress, jeg har læst så meget om? 2.9.2.? Jeg er usikker om jeg kan håndtere det. En af grundene til at jeg bruger blogger.com var også at man kan smide adsense ind uden de store problemer...
Det kan du altså også på din wordpress uden de store problemer.
Hvis du har brug for hjælp til at få dine blogs startet op, så skriv mig en mail eller ring. Du kan gå ind på min hjemmeside ved linket herunder
Bennie
Mange tak - jeg vil lige se om jeg kan finde ud af det i min wordpress. Ellers vender jeg tilbage. Men skal på længere sigt have downloadversionen, da jeg ellers ikke kan bruge google adsense.