Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

hvornår (eller hvor hurtig) bliver man indekseret på google?

Side 2 ud af 2 (15 indlæg)
Tilmeldt 20. Apr 07
Indlæg ialt: 16014
30% af profil udfyldt
Skrevet kl. 11:05
Hvor mange stjerner giver du? :

Bennie Larsen:

Iryna.dk:

Jeg har sådan set to forskellige blogs, en med wordpress, en med blogger.com.

Hvad mener du med at jeg hurtigt kan placeres på google med wordpress? er det nemmere end ved blogger?

og iøvrigt kan du bare oprette en ekstra wordpress side på din adresse, som så vil hedde www.iryna.dk/blog eller http://blog.iryna.dk

Bennie

Så man kan have en dansk og en tysk og eventuelt en russisk blog, der altsammen kører via min wordpress - og som kan findes på google i de respektive lande? Jeg er forvirret :-S

Fra Storkøbenhavn
Tilmeldt 6. Oct 09
Indlæg ialt: 823
Skrevet kl. 11:10

Iryna.dk:

Bennie Larsen:

Iryna.dk:

Hvad mener du med at jeg hurtigt kan placeres på google med wordpress? er det nemmere end ved blogger?

og iøvrigt kan du bare oprette en ekstra wordpress side på din adresse, som så vil hedde www.iryna.dk/blog eller http://blog.iryna.dk

Bennie

Så man kan have en dansk og en tysk og eventuelt en russisk blog, der altsammen kører via min wordpress - og som kan findes på google i de respektive lande? Jeg er forvirret :-S

exactly - og for den sags skyld også på kinesiskWink

Bennie

Tilmeldt 20. Apr 07
30% af profil udfyldt
Skrevet kl. 11:15

Bennie Larsen:

Iryna.dk:

Bennie Larsen:

Iryna.dk:

Bennie

exactly - og for den sags skyld også på kinesiskWink

Bennie

Det bliver ikke lige aktuelt lige nu og her, for der bliver man bare smidt ud.

Men det du siger kræver vel downloadversionen af wordpress, jeg har læst så meget om? 2.9.2.? Jeg er usikker om jeg kan håndtere det. En af grundene til at jeg bruger blogger.com var også at man kan smide adsense ind uden de store problemer... 

Fra Storkøbenhavn
Tilmeldt 6. Oct 09
Indlæg ialt: 823
Skrevet kl. 11:20

Det kan du altså også på din wordpress uden de store problemer.

Hvis du har brug for hjælp til at få dine blogs startet op, så skriv mig en mail eller ring. Du kan gå ind på min hjemmeside ved linket herunder

Bennie

Tilmeldt 20. Apr 07
30% af profil udfyldt
Skrevet kl. 11:31

Bennie Larsen:

Det kan du altså også på din wordpress uden de store problemer.

Hvis du har brug for hjælp til at få dine blogs startet op, så skriv mig en mail eller ring. Du kan gå ind på min hjemmeside ved linket herunder

Bennie

Mange tak - jeg vil lige se om jeg kan finde ud af det i min wordpress. Ellers vender jeg tilbage. Men skal på længere sigt have downloadversionen, da jeg ellers ikke kan bruge google adsense.

Side 2 ud af 2 (15 indlæg)