Har netop faaet mit abonnement paa www.one.com op at koere og mangler nu at lave selve hjemmesiden.
Jeg har lavet et komplet storyboard med alt indhold og grafik i ppt, og mangler nu en website haj til at saette det op.
Det er verdens mest enkle hjemmeside, lidt tekst, nogle figurer og lidt farver. Ingen flash eller andet i v 1.0. I princippet kan alt bare 'copy pastes' ind skulle jeg umiddelbart mene : )
Jeg kan sagtens kode dit design op i HTML og CSS, og så smide tekster ind på undersiderne. Udfra din beskrivelse kommer det ikke til at tage særlig længe. Hvis det lyder som noget du kan bruge, er du meget velkommen til at skrive mig en mail på: dalle90@gmail.com
Hvilket tilbud refererer du til paa din hjemmeside?
Jeg soeger hjaelp til at saette hjemmesiden op, gerne med eet af de gratis programmer, som findes paa nettet. Jeg leverer alt indhold, den endelige grafik mv
Jeg kan også varmt anbefale, at du får den lavet i WordPress. Når den først er oppe og køre, så er det nemt og enkelt at anvende. Selve installationen er da heller ikke så bøvlet, men den ville du betale dig fra?
Og endnu bedre: Når du finder ud, at du skal integrere med Facebook, Twitter eller andet godt, så findes der en masse dejlige (og gratis) plugins, som er nemme at installere. Du kan nemt vokse med dine krav til hjemmesiden. Og der er masser af muligheder for at få hjælp, hvis du strander med en udfordring.
Jeg gik fra Joomla til WordPress og det har jeg på ingen måde fortrudt.