Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Gratis revolutionerende indtægtssystem

Side 1 ud af 1 (10 indlæg)
  • 1
Tilmeldt 11. Nov 06
Indlæg ialt: 1
Skrevet kl. 21:24
Hvor mange stjerner giver du? :
Hej!

Morten har lige meldt sig ind i Danmarks hurtigst voksende forbrugerklub, og Morten mente, at det måske også kunne være noget for dig - derfor modtager du denne invitation.

Det er naturligvis ganske gratis at være medlem, og du modtager kun en reklame på din e-mail hver dag. Det gode ved denne klub er, at størstedelen, af de penge annoncøren giver for at få reklamen sendt ud, bliver givet direkte videre i kontanter til medlemmerne.

Via det revolutionerende indtægtssystem kan samtlige medlemmer ganske gratis få en støt stigende, passiv indkomst hver måned.

Der er ingen købetvang, forpligtelser eller andre regler... Det er tværtimod gratis og uforpligtende, og du kan kun profitere på at være medlem.

Du kan se det hele her:

Kærlig Hilsen

Morten Bønnet

Fra Helsingborg
Tilmeldt 26. Feb 06
Indlæg ialt: 2880
Skrevet kl. 21:29
Det kaldes Henrik Bruhn, og er flyttet til MLM kategorien.
Fra Sandkrogvej 12, 7790 Thyholm
Tilmeldt 14. Apr 05
Indlæg ialt: 8725
Fra  Kjers ApS Skrevet kl. 21:31
Nu igen.

Det er endnu en Skjulte Skatte-fyr.

mvh Hans

Fra Helsingborg
Tilmeldt 26. Feb 06
Indlæg ialt: 2880
Skrevet kl. 21:34
Nu jeg tænker over det, mener jeg at Henrik Bruhn har forbudt folk at poste afiliate links i fora :)
Fra København Ø
Tilmeldt 27. Jan 06
Indlæg ialt: 2158
Fra  DIVE.in Scuba Diving SorteSokker.dk Skrevet kl. 21:40
Interessant.
Hvordan er det revolutionerende?

Jeg driver dykkersitet DIVE.in og freelancer med Bottomline

Fra Vallensbæk Strand
Tilmeldt 13. May 05
Indlæg ialt: 3475
Skrevet kl. 08:43
Hvor er det morsomt at se hvor "opfindsomme" folk er for at skjule det.

istedet for direkte at skrive linket www.skjulte-skatte.dk/75633/ pakker han det ind i et system der ellers normalt er beregnet til lange links, men det kan man jo just ikke kalde hans link.

Jeg ser det bare som et tegn på at system ikke giver gode penge, og derfor tvinges folk ud i at skulle lokke folk ind i det på forskellige måder.

EDIT: ser nu at direktelink bare er endnu et domæne af henrik bruhn til at skjulte det, og ikke et system til at forkorte lange links som jeg antog. Beklager
Fra Frederikshavn
Tilmeldt 9. Aug 05
Indlæg ialt: 2606
Fra  Aurumtrends Skrevet kl. 16:11
Dato: 11-11-2006 21:23:49 Forfatter:Mortimor

Der er ingen købetvang, forpligtelser eller andre regler... Det er tværtimod gratis og uforpligtende, og du kan kun profitere på at være medlem.

Det er fortsat udover min forstand hvordan man kan tjene boxen på noget som er gratis....

Lasse

Lasse Burholt - Skype/ooVoo: lasseburholt - SMS 4236 8252 - Dream big dreams, small dreams have no magic

Tilmeldt 7. Nov 06
Indlæg ialt: 16
Skrevet kl. 02:18
Lasse, kort fortalt er der firmaer, der beder Skjulte Skatte om at opsætte en reklameannonce for et produkt.
Herefter sender Skjulte Skatte annoncen ud via email til sine medlemmer. (De er vist tæt på 50.000 medlemmer)
Skjulte Skatte tager en startpris for at sætte annoncen op og sende den ud. Så vidt jeg ved er prisen 1000,-
Er der så et medlem, der synes, at produktet lyder interessant og køber det, får Skjulte Skatte samt 5 medlemmer "over" medlemmet en provision for købet.
Skjulte Skatte skriver, at de udlover over 50% af indtjeningen til medlemmerne.

Ovenstående er uden stillingtagen til, om Skjulte Skatte er godt eller skidt.

Og til slut, nu ved jeg ikke hvordan du definerer "boxen", men jeg vil mene det er rigtig mange penge.
Så meget tjener man nu nok ikke lige med Skjulte Skatte
Fra Frederikshavn
Tilmeldt 9. Aug 05
Indlæg ialt: 2606
Fra  Aurumtrends Skrevet kl. 14:03
Dato: 17-11-2006 02:18:10 Forfatter: SvendK
Og til slut, nu ved jeg ikke hvordan du definerer ''boxen'', men jeg vil mene det er rigtig mange penge.
Så meget tjener man nu nok ikke lige med Skjulte Skatte

Din definition; sammenligningen med boxen og mange penge er korrekt ;-)

Lasse

Lasse Burholt - Skype/ooVoo: lasseburholt - SMS 4236 8252 - Dream big dreams, small dreams have no magic

Tilmeldt 13. Aug 05
Indlæg ialt: 214
Skrevet kl. 15:45
Lup på ny internetfidus
Skjulte Skatte er navnet på fidusen, som inden længe skifter navn til ForbrugerPenge.dk og angiveligt kan tilbyde en revolutionerende indtægtsmulighed, uden at man skal røre en finger. Det er Stand-up-komikeren Henrik Bruhn Kristensen, som står bag Skjulte Skatte. Foreløbig har 46.000 meldt sig ind, og der kommer hastigt flere. Forbrugerombudsmanden undersøger sagen, og politiet fraråder, at man melder sig ind. (Morgenavisen Jyllands-Posten).

Side 1 ud af 1 (10 indlæg)