|
Hej! Morten har lige meldt sig ind i Danmarks hurtigst voksende forbrugerklub, og Morten mente, at det måske også kunne være noget for dig - derfor modtager du denne invitation. Det er naturligvis ganske gratis at være medlem, og du modtager kun en reklame på din e-mail hver dag. Det gode ved denne klub er, at størstedelen, af de penge annoncøren giver for at få reklamen sendt ud, bliver givet direkte videre i kontanter til medlemmerne. Via det revolutionerende indtægtssystem kan samtlige medlemmer ganske gratis få en støt stigende, passiv indkomst hver måned. Der er ingen købetvang, forpligtelser eller andre regler... Det er tværtimod gratis og uforpligtende, og du kan kun profitere på at være medlem. Du kan se det hele her: Kærlig Hilsen Morten Bønnet |
Gratis revolutionerende indtægtssystem
Side 1 ud af 1 (10 indlæg)
- 1
|
|
|
Nu igen. Det er endnu en Skjulte Skatte-fyr. mvh Hans |
|
|
|
Hvordan er det revolutionerende? |
Jeg driver dykkersitet DIVE.in og freelancer med Bottomline
|
istedet for direkte at skrive linket www.skjulte-skatte.dk/75633/ pakker han det ind i et system der ellers normalt er beregnet til lange links, men det kan man jo just ikke kalde hans link. Jeg ser det bare som et tegn på at system ikke giver gode penge, og derfor tvinges folk ud i at skulle lokke folk ind i det på forskellige måder. EDIT: ser nu at direktelink bare er endnu et domæne af henrik bruhn til at skjulte det, og ikke et system til at forkorte lange links som jeg antog. Beklager |
|
Lasse Burholt - Skype/ooVoo: lasseburholt - SMS 4236 8252 - Dream big dreams, small dreams have no magic
|
Herefter sender Skjulte Skatte annoncen ud via email til sine medlemmer. (De er vist tæt på 50.000 medlemmer) Skjulte Skatte tager en startpris for at sætte annoncen op og sende den ud. Så vidt jeg ved er prisen 1000,- Er der så et medlem, der synes, at produktet lyder interessant og køber det, får Skjulte Skatte samt 5 medlemmer "over" medlemmet en provision for købet. Skjulte Skatte skriver, at de udlover over 50% af indtjeningen til medlemmerne. Ovenstående er uden stillingtagen til, om Skjulte Skatte er godt eller skidt. Og til slut, nu ved jeg ikke hvordan du definerer "boxen", men jeg vil mene det er rigtig mange penge. Så meget tjener man nu nok ikke lige med Skjulte Skatte |
Din definition; sammenligningen med boxen og mange penge er korrekt ;-) Lasse |
Lasse Burholt - Skype/ooVoo: lasseburholt - SMS 4236 8252 - Dream big dreams, small dreams have no magic
|
Lup på ny internetfidus Skjulte Skatte er navnet på fidusen, som inden længe skifter navn til ForbrugerPenge.dk og angiveligt kan tilbyde en revolutionerende indtægtsmulighed, uden at man skal røre en finger. Det er Stand-up-komikeren Henrik Bruhn Kristensen, som står bag Skjulte Skatte. Foreløbig har 46.000 meldt sig ind, og der kommer hastigt flere. Forbrugerombudsmanden undersøger sagen, og politiet fraråder, at man melder sig ind. (Morgenavisen Jyllands-Posten). |
Side 1 ud af 1 (10 indlæg)
Bliv gratis medlem