Jeg ville vælge at download og installere opdateringerne til både Intel® Chipset Software
|
Okay, så alt der har med Intel G33 at gøre skal jeg downloade?
Jeg ville vælge at download og installere opdateringerne til både Intel® Chipset Software
|
OnlineSynlighed.dk | Søgemaskineoptimering (SEO), Google Ads, Facebook Annoncering og Online Reputation Management.
Kontakt os på mail@onlinesynlighed.dk eller telefon +45 70 13 63 23
Find mig på LinkedIn
Okay, så alt der har med Intel G33 at gøre skal jeg downloade? |
Billige webløsninger!
Alle opdateringer, som er kompatible med din computers version af Windows. |
OnlineSynlighed.dk | Søgemaskineoptimering (SEO), Google Ads, Facebook Annoncering og Online Reputation Management.
Find mig på LinkedIn
Hej Emil, Jeg kan hjælpe dig med dit problem, hurtigt og effektivt. Kig forbi min webshop www.tk-datateam.dk - klik på fanen kontakt og send mig en mail.
Fortsat god aften.
Morten Dal |
Hey Emil.
Hvis du ikke allerede har gjort så det vil jeg på det kraftigeste anbefale at du får hentet og installeret den nyeste patch.
http://www.rockstargames.com/support/IV/PC/patch/index.html
Der var i nogle af de forrige patches (som er inkluderet i den nyeste) hvor der var en del forbedringer til ydelsen.
Derudover må jeg skuffe dig at fortælle at din PC nu ikke er så fantastisk alligevel (dog er det største problem dit grafikkort, din cpu og ram hænger fint med) - dette kombineret med at GTA IV ikke er specielt godt optimeret til PC gør at du ikke skal forvente det vilde resultat, selv med de nyeste drivere og den nyeste patch.
|
Jeg er meget blind på dette område, så hvilke versioner osv skal jeg downloade? Undskyld for alt besværet... |
Billige webløsninger!
Okay ja, jeg prøver at downloade den, og se hvordan det går. Men da jeg opdaterede mit grafikkort blev ydelsen en del bedre. |
Billige webløsninger!
Det kan tænkes din computer har haft standard driveren som HP havde pre-installeret på din computer, så vil der oftest være en del at hente ved at få den nyeste direkte fra grafikkortproducentens side. Min pointe var egentlig bare at det svageste led i din computer, ift. spil, er grafikkortet |
Prøv eventuelt: Intel® Driver Update Utility |
Find mig på LinkedIn