Computerproblem, hvorfor?
Fra Roskilde
Tilmeldt 28. May 09
Fra Slagelse
Tilmeldt 16. Feb 08
RB Isolering
Skrevet
28-03-2010 kl. 19:55
Hvor mange stjerner giver du? :
Svar
NVIDIA® GeForce™ 8600 GT TurboCache søg på dette
Svar
Fra Hadsten
Tilmeldt 29. Jan 09
NVIDIA® GeForce™ 8600 GT TurboCache med PureVideo
Til grafikkortet kan du på Nvidias supportside benytte Autodetect funktionen, og du bliver guidet direkte til den rigtige driver.
Svar
OnlineSynlighed.dk | Søgemaskineoptimering (SEO), Google Ads, Facebook Annoncering og Online Reputation Management. Kontakt os på mail@onlinesynlighed.dk eller telefon +45 70 13 63 23 Find mig på LinkedIn
Fra Slagelse
Tilmeldt 16. Feb 08
RB Isolering
Skrevet
28-03-2010 kl. 19:56
Hvor mange stjerner giver du? :
Svar
NVIDIA GeForce 8600 GT TurboCache sådan
Svar
Fra Roskilde
Tilmeldt 28. May 09
Der er en opdatering til den, og er igang med at downloade den nu, jeg vender tilbage når opdatering er downloadet og installeret.
Og indtil videre, tak for hjælpen :-)
Svar
Fra Roskilde
Tilmeldt 28. May 09
Så er det installeret, genstarter min computer nu, og så melder jeg tilbage straks om det virker :-)
Svar
Fra Roskilde
Tilmeldt 28. May 09
Så er jeg kommet ind i det igen, den er stadig meget slem, men kan se at det er blevet en lille smule bedre, men stadig ikke så man kan spille det :-(
Andre forslag?
Svar
Fra Hadsten
Tilmeldt 29. Jan 09
Så er jeg kommet ind i det igen, den er stadig meget slem, men kan se at det er blevet en lille smule bedre, men stadig ikke så man kan spille det :-(
Andre forslag?
Ja, prøv at opdatere chipset driveren. Den driver, du lige har opdateret, er grafikkort driveren.
Din computers chipset var ifølge din oversigt:
Intel® G33 express chipsæt
http://www.intel.com/support/chipsets/sb/CS-026488.htm
Svar
OnlineSynlighed.dk | Søgemaskineoptimering (SEO), Google Ads, Facebook Annoncering og Online Reputation Management. Kontakt os på mail@onlinesynlighed.dk eller telefon +45 70 13 63 23 Find mig på LinkedIn
Fra Roskilde
Tilmeldt 28. May 09
Ok. Hvordan opdatere jeg den, er der en speciel side til at opdatere den?
Svar
Fra Roskilde
Tilmeldt 28. May 09
Okay ja.
Så jeg skal vælge Intel G33 Chipset og trykke download under Intel Chipset Software Installation Utility, eller er jeg helt galt på den? :)
Svar