Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Mistænksom kunde...???

Side 4 ud af 4 (39 indlæg)
Fra Hillerød
Tilmeldt 10. Nov 07
Indlæg ialt: 2846
Skrevet kl. 18:10
Hvor mange stjerner giver du? :

Men husk lige at som kunde skal man første gang oprette sig under Visa Verified. Og det kostede altså et par webshops et par handler, før jeg fik taget mig sammen og registreret mig.

Tilmeldt 24. Jun 07
Indlæg ialt: 15086
Fra  Cosmos Co Customfit.eu Skrevet kl. 18:16

Frank Hellerup Madsen:

Men husk lige at som kunde skal man første gang oprette sig under Visa Verified. Og det kostede altså et par webshops et par handler, før jeg fik taget mig sammen og registreret mig.

Det samme har jeg fortalt trådstarter i dagens tråd her...

http://www.amino.dk/forums/p/85294/549541.aspx#549541

Tilmeldt 5. Jun 12
Indlæg ialt: 0
Skrevet kl. 18:18

Frank Hellerup Madsen:

Jamen så fungerer det jo ikke godt nok... og det er det eneste som kan bekymre mig ved 3D Secure. Du mister en handel hvis kunden ikke har registreret sig - du mister en handel hvis kunden sidder på sin arbejdspc hvor han ikke har adgang til sin netbank fra. Det er bare ikke godt nok. Hvorfor i alverden kan det ikke bare være et ekstra felt hvor man indtaster koden efter sit kortnummer. Hvorfor filan skal alting besværliggøres... man undrer sig indimellem...

Fra Århus
Tilmeldt 18. Feb 06
Indlæg ialt: 4322
Skrevet kl. 18:23

Helle - houseofkids.dk:

Frank Hellerup Madsen:

Jamen så fungerer det jo ikke godt nok... og det er det eneste som kan bekymre mig ved 3D Secure. Du mister en handel hvis kunden ikke har registreret sig - du mister en handel hvis kunden sidder på sin arbejdspc hvor han ikke har adgang til sin netbank fra. Det er bare ikke godt nok. Hvorfor i alverden kan det ikke bare være et ekstra felt hvor man indtaster koden efter sit kortnummer. Hvorfor filan skal alting besværliggøres... man undrer sig indimellem...

Jeg sidder normalt og browser (og dermed også shopper) i Firefox på min Mac, men min netbank virker kun i Safari, så hvis jeg ender med nogle ting i indkøbskurven hos en shop og så bliver mødt af en showstopper i form af 3D Secure mister den shop ganske enkelt en handel, for jeg gider for det første ikke bøvle med at skulle hele turen igennem i Safari for derefter at logge på min netbank, så plejer det at være muligt at finde samme varer til nogenlunde samme pris et andet sted uden alt det besvær.

Jeg tror mange butikker direkte mister flere penge på 3D secure end de mister på svindel ved at køre uden 3D secure!

Safeticket - Dit enkle og fleksible billetsystem.

Tilmeldt 24. Jun 07
Fra  Cosmos Co Customfit.eu Skrevet kl. 18:23

Helle - houseofkids.dk:

Husk nu på, at det er udenlandske kunder, som benytter dette... Dvs kunder udenfor DK, som ønsker at handle hos dig... De er vant til, hvordan tingene er, og er meget mere fleksible end danskere... Og de har en interesse i din shop, ellers ville de ik forsøge at handle der, men blot handle lokalt...

Så den sikkerhed er alle pengene værd... Ellers benyt Paypal, det virker!!! Og det er sikkert, hvis du følger deres guide...

Tilmeldt 5. Jun 12
Skrevet kl. 18:30

Fashion-Seller:
Så den sikkerhed er alle pengene værd... Ellers benyt Paypal, det virker!!! Og det er sikkert, hvis du følger deres guide...

Det ville jeg også gerne - men det koster ca 20.000 at få det integreret i vores nye shop og navision - men det kan da godt være at det er en god ide. I sær når shoppen kommer på engelsk i efteråret.

Tilmeldt 24. Jun 07
Fra  Cosmos Co Customfit.eu Skrevet kl. 18:33

Helle - houseofkids.dk:

Det ville jeg også gerne - men det koster ca 20.000 at få det integreret i vores nye shop og navision - men det kan da godt være at det er en god ide. I sær når shoppen kommer på engelsk i efteråret.

IndifferentIndifferentIndifferent

Hva er det lige præcist, der skal integreres? PBS eller kortudbyderen aktivere jo blot Verified eller SecureCode på transaktioner fra jer, og så fungere det...

Tilmeldt 5. Jun 12
Skrevet kl. 19:00

Fashion-Seller:

IndifferentIndifferentIndifferent

Hva er det lige præcist, der skal integreres? PBS eller kortudbyderen aktivere jo blot Verified eller SecureCode på transaktioner fra jer, og så fungere det...

Det er PayPal der skal integreres. I da har de eks DIBS, QuickPay mfl. Men ikke PayPal.... Og da vi netop i den nye shop, har lagt vægt på at hele vores flow skal top optimeres - så duer det jo ikke at paypal betalinger ikke også bare kører direkte i regnskab mv.

3D Secure bestiller man hos eks DIBS som en ekstra ting - så det er ikke så problematisk.

Fra Odense
Tilmeldt 26. Jul 10
Indlæg ialt: 201
Skrevet kl. 17:36

"skal sende til en adresse i Gøteborg, men kan se på hans IP, han sidder i Stockholm"  

Positionering er ikke altid 100% på grund af begrænset dækning fra nogle tjenesteudbyderne, så det er ikke sikkert at han er i Stockholm. SSom du siger, så kan du tjekke hos PBS for at høre om han tidligere har forsøgt sig med andet

Side 4 ud af 4 (39 indlæg)