Nu er jeg hoppet på Thorborg vognen og jeg syntes den mand, er forfriskende og inspirerende at lytte til :) Han minder en om de vigtige ting. Og en af de ting der er løbet lidt af sporet for mig er - min målgruppe. Jeg har lavet min hjemmeside og er sådan set rimelig tilfreds med den indtil videre, den er ikke færdig endnu da jeg ændrer løbende, men jeg arbejder hele tiden på den. Meningen var at min målgruppe udelukkende skulle være mindre virksomheder såsom konsulenter, frisører, tatovører etc. samt private. Men når jeg kigger på min forside, som jeg gør tit, så syntes jeg ikke rigtigt den fanger og oplyser om de ting jeg har nævnt. Altså at min målgruppe er mindre virksomheder og KUN dem.
Så det jeg vil spørge om er, om der er nogle råd til hvad der skal være på min forside? Jeg tænker på - Rykke flashen ud i siden og gøre den smallere. - skifte flashen ud med noget tekst der beskriver processen fx. 1 trin - kontakt , 2. trin - præsentation af visuelt design, 3- trin du har din side. Og så lave noget grafisk illustration der viser disse trin. (1 trin - håndtryk, 2trin - billede af et blackboard eller sådan noget, 3trin - bling) -Så tænker jeg meget på at det skal være klart og tydeligt hvem der er min målgruppe, så evt. på en eller måde skrive på forsiden at hvis du har en mindre virksomhed så er du kommet til den rigtige leverandør. Og så ændrer jeg min pris - som jeg gør her imorgen regner jeg med.(tager lidt til for jegh skal ændre flash animationen også)
Men hvad syntes i om disse tiltag - og kom MEGET gerne med bud på hvad jeg mangler på min side og hvad jeg kan gøre anderledes.
Min side er : www.onedrop.dk |
Jeg tænker jamaica, hash og langt skæg (tror det er farverne).
Bryder mig ikke om de streger bag siden
Der mangler noget større og tykkere tekst der viser hvad du laver på din side
Mikkel