Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Forslag til forbedringer... ?

Side 2 ud af 3 (24 indlæg)
Tilmeldt 10. Nov 09
Indlæg ialt: 0
Skrevet kl. 22:08
Hvor mange stjerner giver du? :
Gennemsnit 5,0 stjerner givet af 1 person

Super flot Yes Lidt synd topbanneret er lidt skævt, eller super godt

Mikkel

Fra Vejle
Tilmeldt 5. Nov 09
Indlæg ialt: 99
Fra  KanKom Online Skrevet kl. 22:12

Hej igen :-)

Jeg tror, det er gået lige vel hurtigt for Anne i så fald. Alene på forsiden er der bl.a. disse 'sprog-tudser':

------------------------------------
"Tømrerfirmaet Koluda Byg hjælper dig og din familie, med at gøre jeres boligdrømme til virkelighed."
- der skal ikke være komma i den sætning.

-------------------------------------
"Er ønskerne at få tilføjet en tagkvist, eller tagvinduer til taget, få udskiftet det gamle tag til et nyt tegltag, eller måske at få skiftet hele tagkonstruktionen til et nyt tag med højere rejsning, og derved få mulighed for indretning af 1. sal på huset, så udfører tømrerfirmaet Koluda Byg det."

- nogle kommaer skal flyttes/slettes, så sætningen kommer til at se sådan ud...
"Er ønskerne at få tilføjet en tagkvist eller tagvinduer til taget, få udskiftet det gamle tag til et nyt tegltag, eller måske at få skiftet hele tagkonstruktionen til et nyt tag med højere rejsning og derved få mulighed for indretning af 1. sal på huset, så udfører tømrerfirmaet Koluda Byg det."

"Hos tømrerfirmaet Koluda Byg, vil du møde nogle fagligt stolte håndværkere, som sætter en ære i at levere et fagligt stolt udført stykke arbejde. Vi arbejder efter danske stolte tømrertraditioner, og sætter faget højt."

- også her skal der laves lidt komma-flytning...
"Hos tømrerfirmaet Koluda Byg vil du møde nogle fagligt stolte håndværkere, som sætter en ære i at levere et fagligt stolt udført stykke arbejde. Vi arbejder efter danske stolte tømrertraditioner og sætter faget højt."

"Tømrervirksomheden har base i slagelse, på vestsjælland, men vi servicerer kunder i hele landet."
- Slagelse og Vestsjælland skrives med stort

"Tømrermester René Koluda har også gennemgået Velux daglyskursus"
- dagslyskursus (med et ekstra s)

"Velux er altid i udvikling, og levere i dag ikke kun..."
- leverer (med et ekstra r)

"Denne rådgivning er med til at sikre, at kunden får så mange af sine ønsker opfyldt, i forbindelse med sit byggeprojekt."

- det sidste komma skal slettes...
"Denne rådgivning er med til at sikre, at kunden får så mange af sine ønsker opfyldt i forbindelse med sit byggeprojekt."

"Har man allerede en gammelt, uudnyttet tagetage, så er her masser af muligheder for spændende indretning af en 1.sal. Muligheder er der rigtig mange af og vi rådgiver gerne om disse, hele vejen igennem. Kontakt os, for en snak om jeres muligheder i forbindelse med indretning af ny 1.sal, på jeres uudnyttet loftrum."

- her er der lidt af hvert, og det bør lyde sådan her i stedet...
"Har man allerede en gammel, uudnyttet tagetage, så er her masser af muligheder for spændende indretning af en 1. sal. Muligheder er der rigtig mange af, og vi rådgiver gerne om disse hele vejen igennem. Kontakt os for en snak om jeres muligheder i forbindelse med indretning af ny 1. sal på jeres uudnyttede loftrum.

--------------------------------------

Det var, hvad jeg hurtigt lige orkede at skrive, men der er lidt flere sprogtudser på forsiden og faktisk samme problem på de øvrige sider. Så jeg anbefaler, at I lige giver hjemmesiden et ekstra servicetjek.

Jeg håber ikke, at du tager mit input ilde op, for det er virkelig skrevet i den bedste mening :-) Din hjemmeside er utrolig flot, og det vil blive helt perfekt med de sidste smårettelser.

God vind med projektet!

Mvh. Jonas
SommerhusDanmark.dk - privat sommerhusudlejning

Fra Slagelse
Tilmeldt 9. Oct 06
Indlæg ialt: 2589
Fra  Tømrer - snedker virksomheden Koluda Byg Skrevet kl. 22:15

Michael Grove:

Inde under "sådan tilføjes en 1 sal. står der: "Inden de nye spær kan rejses skal alt den gammel isolering mellem hjælkelaget fjernes" .

Er hermed rettet.

Takker...:)

Fra Slagelse
Tilmeldt 9. Oct 06
Fra  Tømrer - snedker virksomheden Koluda Byg Skrevet kl. 22:20

MikkelFriis:

Mikkel

Må se at får lært at bruge et billede behandlingsprogram, så jeg også kan dreje billederne lidt, billederne der er taget lidt skråt for, for at vise en bedre profil ser rigtigt nok skæve ud når de beskæres til topbilleder som du selv pointere.

Jeg har dog et par stykker at vælge imellem, så har lige skiftet til andet billede.

Hvad syntes du om dette billede... ?

Fra Slagelse
Tilmeldt 9. Oct 06
Fra  Tømrer - snedker virksomheden Koluda Byg Skrevet kl. 22:23

SommerhusDanmark.dk:

Det var, hvad jeg hurtigt lige orkede at skrive, men der er lidt flere sprogtudser på forsiden og faktisk samme problem på de øvrige sider. Så jeg anbefaler, at I lige giver hjemmesiden et ekstra servicetjek.

Jeg håber ikke, at du tager mit input ilde op, for det er virkelig skrevet i den bedste mening :-) Din hjemmeside er utrolig flot, og det vil blive helt perfekt med de sidste smårettelser.

Overhovedet ikke, sætter stor pris på dine tilbagemeldinger, du har et øje der fanger disse ting, dette mangle undertegnet selv når jeg skriver teksterne.

Får lige gennemgået siderne en gang til, for tror hun måske har glemt at gemme/publicere nogle af de ændringer hun har foretaget på siden, jeg har dog nu rettet de ting du nævnte på siden, så det er i hvertfald i orden nu.

Endnu engang tak for fordi i gider bruge tid på det, sætter jeg stor pris på.

Fra Frederiksberg
Tilmeldt 7. Apr 10
Indlæg ialt: 21
Skrevet kl. 22:27

Meget inspirerende og gennemført side. De flotte billedserier giver faktisk det indtryk af stolthed over faget og grundighed som I lægger op til i teksterne. Jeg ville ikke tøve med at bestille jer til en opgave med en god fornemmelse i maven!

Jeg falder også over sprogtingene som en lille torn i øjet.

På siden "Vi søger" er teksten måske lidt forældet ;o) 

"Vinterens kulde, står for døren. I den forbindelse, søger vi indendørs arbejde, men også udendørs arbejde, der kan udføres, i alt slags vejr."

Fra Slagelse
Tilmeldt 9. Oct 06
Fra  Tømrer - snedker virksomheden Koluda Byg Skrevet kl. 22:43

May Kønig Hansen:
Meget inspirerende og gennemført side. De flotte billedserier giver faktisk det indtryk af stolthed over faget og grundighed som I lægger op til i teksterne. Jeg ville ikke tøve med at bestille jer til en opgave med en god fornemmelse i maven!

Takker, det er altid lækkert at hører at det jeg sidder og laver på hjemmesiden virker, lige præcis det med faglig stolthed af mit arbejde er en af ting jeg godt vil have fremtonet på hjemmesiden, det er jo en egenskab som ikke alle håndværkere besidder i dag, jeg kan vist også takke min hjemmeside for at vi simpelthen har så mange henvendelser for tiden, at jeg simpelthen har svært ved at følge med, og at vi pt. allerede er fuldt booked med større projekter helt frem til slut oktober måned, og vi er ikke engang nået til maj måned så plejer at være det mest travle måned, hvor firmaet får ordre nok til at fylder ordrer bogen frem til vinteren.

May Kønig Hansen:
På siden "Vi søger" er teksten måske lidt forældet ;o) 

Ja, jeg har haft så travlt at jeg ikke har fået den opdateret et stykke tid nu, det er vist på tide at ændrer teksten, så folk kan se vi søger mindre sager i lokal området, eller større opgaver fra oktober og frem.

Tilmeldt 10. Nov 09
Skrevet kl. 22:50

Koludabyg:

MikkelFriis:

Mikkel

Må se at får lært at bruge et billede behandlingsprogram, så jeg også kan dreje billederne lidt, billederne der er taget lidt skråt for, for at vise en bedre profil ser rigtigt nok skæve ud når de beskæres til topbilleder som du selv pointere.

Jeg har dog et par stykker at vælge imellem, så har lige skiftet til andet billede.

Hvad syntes du om dette billede... ?

Billedet før passede bedre, men dette er helt vandret :-)

hegnet følger kanten hele vejen hen Yes

Fra Slagelse
Tilmeldt 9. Oct 06
Fra  Tømrer - snedker virksomheden Koluda Byg Skrevet kl. 22:56

Ja, billederne med lidt lysere farver passer bedre ind på siden, også derfor jeg er begyndt at tage lidt flere billeder af projekter med lidt horizont i også, da mange af de andre billeder mangler dette, eller er taget i overskyet vejr.

Specielt billeder af røde tegltage tager sig godt ud i banneret, så må se at få klippet et par stykker mere til, har pt. kun 6 billeder, jeg har klipper til så de passer til hjemmesiden.

Tilmeldt 10. Nov 09
Skrevet kl. 22:58

Kunne der ligge en mulighed i at dit topbanner faktisk skiftede med 3-4 billeder ?

tror det kunne give en rigtig god effekt..

mikkel

Side 2 ud af 3 (24 indlæg)