Super flot
Mikkel |
Hej igen :-)
Jeg tror, det er gået lige vel hurtigt for Anne i så fald. Alene på forsiden er der bl.a. disse 'sprog-tudser':
------------------------------------
"Tømrerfirmaet Koluda Byg hjælper dig og din familie, med at gøre jeres boligdrømme til virkelighed."
- der skal ikke være komma i den sætning.
-------------------------------------
"Er ønskerne at få tilføjet en tagkvist, eller tagvinduer til taget, få udskiftet det gamle tag til et nyt tegltag, eller måske at få skiftet hele tagkonstruktionen til et nyt tag med højere rejsning, og derved få mulighed for indretning af 1. sal på huset, så udfører tømrerfirmaet Koluda Byg det."
- nogle kommaer skal flyttes/slettes, så sætningen kommer til at se sådan ud...
"Er ønskerne at få tilføjet en tagkvist eller tagvinduer til taget, få udskiftet det gamle tag til et nyt tegltag, eller måske at få skiftet hele tagkonstruktionen til et nyt tag med højere rejsning og derved få mulighed for indretning af 1. sal på huset, så udfører tømrerfirmaet Koluda Byg det."
"Hos tømrerfirmaet Koluda Byg, vil du møde nogle fagligt stolte håndværkere, som sætter en ære i at levere et fagligt stolt udført stykke arbejde. Vi arbejder efter danske stolte tømrertraditioner, og sætter faget højt."
- også her skal der laves lidt komma-flytning...
"Hos tømrerfirmaet Koluda Byg vil du møde nogle fagligt stolte håndværkere, som sætter en ære i at levere et fagligt stolt udført stykke arbejde. Vi arbejder efter danske stolte tømrertraditioner og sætter faget højt."
"Tømrervirksomheden har base i slagelse, på vestsjælland, men vi servicerer kunder i hele landet."
- Slagelse og Vestsjælland skrives med stort
"Tømrermester René Koluda har også gennemgået Velux daglyskursus"
- dagslyskursus (med et ekstra s)
"Velux er altid i udvikling, og levere i dag ikke kun..."
- leverer (med et ekstra r)
"Denne rådgivning er med til at sikre, at kunden får så mange af sine ønsker opfyldt, i forbindelse med sit byggeprojekt."
- det sidste komma skal slettes...
"Denne rådgivning er med til at sikre, at kunden får så mange af sine ønsker opfyldt i forbindelse med sit byggeprojekt."
"Har man allerede en gammelt, uudnyttet tagetage, så er her masser af muligheder for spændende indretning af en 1.sal. Muligheder er der rigtig mange af og vi rådgiver gerne om disse, hele vejen igennem. Kontakt os, for en snak om jeres muligheder i forbindelse med indretning af ny 1.sal, på jeres uudnyttet loftrum."
- her er der lidt af hvert, og det bør lyde sådan her i stedet...
"Har man allerede en gammel, uudnyttet tagetage, så er her masser af muligheder for spændende indretning af en 1. sal. Muligheder er der rigtig mange af, og vi rådgiver gerne om disse hele vejen igennem. Kontakt os for en snak om jeres muligheder i forbindelse med indretning af ny 1. sal på jeres uudnyttede loftrum.
--------------------------------------
Det var, hvad jeg hurtigt lige orkede at skrive, men der er lidt flere sprogtudser på forsiden og faktisk samme problem på de øvrige sider. Så jeg anbefaler, at I lige giver hjemmesiden et ekstra servicetjek.
Jeg håber ikke, at du tager mit input ilde op, for det er virkelig skrevet i den bedste mening :-) Din hjemmeside er utrolig flot, og det vil blive helt perfekt med de sidste smårettelser.
God vind med projektet!
Mvh. Jonas
SommerhusDanmark.dk - privat sommerhusudlejning