Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Forslag til forbedringer... ?

Side 1 ud af 3 (24 indlæg)
Fra Slagelse
Tilmeldt 9. Oct 06
Indlæg ialt: 2589
Fra  Tømrer - snedker virksomheden Koluda Byg Skrevet kl. 22:37
Hvor mange stjerner giver du? :

Fik sidst en masse guldkorn om forbedringer af min side, hvor en del efterhånden er flettet ind som jeg har haft tid til det, tusind tak for det.

Af nyere ting er bla. et par cases gennemgange med masser af billeder, og step by step forklaringer om processen, lige pt. ligger der 6 forskellige cases som dækker firmaets speciale meget godt.

Mere eyecandy på referencer i form af bedre og større billeder, specielt på referencer på tagrenoveringer.

Udlejnings delen har fået en større overhaling også, så den er ikke er helt tom, men mangler stadig lidt.

Inspirations dele har jeg ikke fået brugt så meget tid på, men kommer helt klart også med endnu flere informationer og billeder der også.

Nogen der har forslag til forbedringer jeg evt. selv har overset... ?

Tømrer - snedker firmaet Koluda byg´s hjemmeside

Fra Ballerup
Tilmeldt 6. Jun 08
Indlæg ialt: 16489
Fra  Poledanser underholdning danser Skrevet kl. 23:46

Nyheds siden ligger  ikke i en blog , det er en del lettere at skrive masser af nyheder , vis det laves som en blog med rss - feed , hvor nyeste nyheder ligger yderste - ældre nyheder ligger nederste det er guf til søgemaskine

jeg ville lave en kontaktformularen på siden på kontakt siden, ellers kunne jeg ikke finde andre kritik punkter på siden , for den  ser meget flot Yes

poledancer.dk klik bestil shows altid god priser og lange shows

Fra Østerbro
Tilmeldt 14. Aug 09
Indlæg ialt: 143
Skrevet kl. 23:58

Hej Kaludabyg, 

Vil også sige godt gået . Kan kun finde en lille fejl. 

På siden http://www.koludabyg.dk/leverandoerer skriver du "til højre" - det er vel til venstre? :-)

Ellers godt gået, held og lykke. 

Partner @ The Social Agency 

Fra Slagelse
Tilmeldt 9. Oct 06
Fra  Tømrer - snedker virksomheden Koluda Byg Skrevet kl. 07:57

Stenderup:

Hej Kaludabyg, 

Vil også sige godt gået . Kan kun finde en lille fejl. 

På siden http://www.koludabyg.dk/leverandoerer skriver du "til højre" - det er vel til venstre? :-)

Ellers godt gået, held og lykke. 

Takker....:)

Ups, venstre blev lige rettet til højre på Leverandører

Fra Slagelse
Tilmeldt 9. Oct 06
Fra  Tømrer - snedker virksomheden Koluda Byg Skrevet kl. 08:02

Mikael christiansen:
Nyheds siden ligger  ikke i en blog , det er en del lettere at skrive masser af nyheder , vis det laves som en blog med rss - feed , hvor nyeste nyheder ligger yderste - ældre nyheder ligger nederste det er guf til søgemaskine

Jeg har pt. en sidekørende blog på eget domæne, kunne være jeg skulle se at få ændret designet på denne, så den ligner det på hjemmesiden, også linke til denne fra nyheder i stedet for.

Kontaktformular koster lidt penge at få med i Secoya CMS, derfor blev den i første omgang fravalgt, men det ville jo være nemt at lave på samme måde, oprette det på en andet domæne også linke direkte til det, det kunne jo laves så det bare åbner op i et vindues på domænet...:)

Fra Vejle
Tilmeldt 5. Nov 09
Indlæg ialt: 99
Fra  KanKom Online Skrevet kl. 08:37
Gennemsnit 5,0 stjerner givet af 1 person

Det er en af de allerbedste tømrer-hjemmesider, jeg nogen sinde har set! Siden udstråler stor troværdighed og guider mig godt igennem forskellige boligforbedringsscenarier - og så er det usansynlig dejligt med så mange lækre billeder :-)

Min eneste anke er, at der nogle steder smutter lidt stavning og grammatik. Jeg kan ikke lade være med at 'stoppe op' i min læsning, når jeg støder på den slags, og det giver lidt uro til din ellers meget gennemførte hjemmeside. Det har nok ikke den store betydning for min beslutning om at købe din ydelse, men hvorfor ikke lige få det rettet, så helhedsindtrykket er HELT i top?

Det er fx eksempler som disse:

"vi servicere kunder i hele landet" (der mangler et (r) i servicere(r).
'faglig stolte" - der mangler et (t) i faglig(t) stolte.

Så mit råd til dig er, at du lige får en grammatik-nørd til at kigge hjemmesiden igennem, det kan ikke tage meget mere end en time. Selvom det er småting, vil det alligevel højne helhedsindtrykket fra fantastisk til sublimt - og det er vel også værd at tage med? Wink

Mvh. Jonas
SommerhusDanmark.dk - privat udlejning af sommerhus

Fra Slagelse
Tilmeldt 9. Oct 06
Fra  Tømrer - snedker virksomheden Koluda Byg Skrevet kl. 08:49

SommerhusDanmark.dk:
Det er en af de allerbedste tømrer-hjemmesider, jeg nogen sinde har set! Siden udstråler stor troværdighed og guider mig godt igennem forskellige boligforbedringsscenarier - og så er det usansynlig dejligt med så mange lækre billeder :-)

Takker, vi får også meget respons via hjemmesiden, så må sige at det har været alt det arbejde værd.

Men som med mit arbejde, gør jeg også meget op i at hjemmesiden giver et godt indtryk, og med alle de gode inputs herinde fra, er resultatet også blevet rigtigt godt og dette får vi også ros for hos kunderne.

SommerhusDanmark.dk:
Min eneste anke er, at der nogle steder smutter lidt stavning og grammatik. Jeg kan ikke lade være med at 'stoppe op' i min læsning, når jeg støder på den slags, og det giver lidt uro til din ellers meget gennemførte hjemmeside

Ja, her må jeg nok erkende at jeg måske har lige lovligt travlt med at få skrevet teksterne engang imellem, men helt enig med dig, de små fejl skal helt sikkert rettes så helheds indtrykket lige bliver højnet.

SommerhusDanmark.dk:
"vi servicere kunder i hele landet" (der mangler et (r) i servicere(r).
'faglig stolte" - der mangler et (t) i faglig(t) stolte.

Disse 2 er nu rettet... takker..:)

SommerhusDanmark.dk:
Så mit råd til dig er, at du lige får en grammatik-nørd til at kigge hjemmesiden igennem, det kan ikke tage meget mere end en time. Selvom det er småting, vil det alligevel højne helhedsindtrykket fra fantastisk til sublimt - og det er vel også værd at tage med? 

Smider den lige til gennemlæsning hos nogle der plejer at være gode til at spotte grammatik fejl, så vi kan få det sidste med også.

Fra Slagelse
Tilmeldt 9. Oct 06
Fra  Tømrer - snedker virksomheden Koluda Byg Skrevet kl. 21:31

Siden er gennemgået af Anna fra re-spelling, så er gennemgået af kyndige øjne nu.

Tilmeldt 20. Apr 07
Indlæg ialt: 16014
30% af profil udfyldt
Skrevet kl. 21:50

Kanon flot side!

Kan ikke rigtig finde noget at rette :)

Tilmeldt 14. Jul 08
Indlæg ialt: 1013
Skrevet kl. 22:04

Inde under "sådan tilføjes en 1 sal. står der: "Inden de nye spær kan rejses skal alt den gammel isolering mellem hjælkelaget fjernes" .

Side 1 ud af 3 (24 indlæg)