Heeeeey Vil lige forklare hvad jeg mener med frihed... Har lige fundet siden her, og det som tiltaler mig er ikke PENGE som sådan. Men frihed til at kunne få en masse fede oplevelser... Jeg syntes jeg har en masse kvaliter jeg vil kunne bruge effektivt på at opnå den frihed... -Jeg er frygtløs, jeg ved at noget man ikke har prøvet før måske vil kunne gøre en ukomfortabel, men jeg ved også at den eneste måde at blive komfortabel med det, er at gøre det. -Jeg har trods problemer med at skrive og regne tit fået at vide jeg har talegaverne iorden. -Jeg ved hvem jeg selv er, og kan kende forskel på negativitet og kritik. Kritik kan jeg blive bedre af og vil gerne lytte til det, alt negativitet ignore jeg... -Er god til at networke... Sætte aftaler op, tage intativ til at mødes med venner og veninder - Mangler kun onsdag, så har jeg booket hele påsken... -Har allerede en fast økonomi, er igang med uddanelse og en godt fundament. Tjener dog ikke så meget PT. er i lære, og 19 år. -Min far er selvstændig og klarer sig ret godt, han vil kunne give mig en masse gode råd. Det var lidt om mig, vil kigge hjemmesiden igennem her og blive inspireret, se om jeg ikke kan få nogle gode ideer... Hvis i har nogle foreslag eller ideer er i for seje... Vil dog lige understrege jeg har den vinkel til det: Det skal være sjovt og lærerigt. |
Hey Pitt,
Er lidt i tvivl om hvad du leder efter. Men du kan da kigge på min blog, der er en del gratis forretningsideer
http://branding.thebusiness.dk
Vi snakkes ved,