Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Er det Danske skattevæsen godt nok ude på et sidespor

Side 1 ud af 1 (7 indlæg)
  • 1
Fra Jylland
Tilmeldt 21. Feb 08
Indlæg ialt: 419
Skrevet kl. 20:15
Hvor mange stjerner giver du? :
Gennemsnit 1,0 stjerner givet af 4 person

Jeg syntes jeg vil dele en sjov oplevelse med skat Danmark..:-) I sommers var jeg til samtale ved skat med mit momsregnskab, det er jo også fint nok man skal jo ikke angive forkert moms..:-)

Men hvor går grænsen for dumhed..??? Skat og Politiet for økonomisk kriminalitet har efterforsket mig i flere år, og kommer med en masse påstande, som de jo skal bevise, hvilket de arbejder på..:-) Det er jo deres arbejde fred være med det.

Men selvfølgelig skulle jeg smide en del bilag i bunken og se om skat hoppede i med samlet ben, og må indrømme nu de bed på krogen som TORSK..:-) Den forløbne uge har alle haft rensagning med skat og politi, det er sådan de bruger de skattekroner i betaler folkens..:-(

Det skal siges at de indsmidte bilag var på UK ltd selskaber til kontanhjælpsmodtagere, pensionister alm løn modtagere, mennesker der maks har lavet en lovovertrædelse med en glemt sele i bilen eller mødt for sent på job, men skat slog til kl 0600 ansedelige steder... Griner, og der er mange der griner af dem

Tilmeldt 24. Jun 07
Indlæg ialt: 15052
Fra  Cosmos Co Customfit.eu Skrevet kl. 20:23
Gennemsnit 5,0 stjerner givet af 3 person

Øøhhhh? Er det ik nærmere dig, som er ude på et sidespor?

At skrive en så intet sigende tekst om et problem, og derefter konkludere at SKAT & Politiet er dumme, er vel lidt til grin...

Som læser får man ingen info eller fakta, og det er derfor umuligt at forholde sig til noget...

Tilmeldt 29. Nov 10
Indlæg ialt: 0
Skrevet kl. 20:26

Povl Christian Bandholm:
Men selvfølgelig skulle jeg smide en del bilag i bunken og se om skat hoppede i med samlet ben, og må indrømme nu de bed på krogen som TORSK..:-)

Spørgsmålet er hvem der ler sidst! Ligesom det er et spørgsmål om hvem der egentlig "misbruger" skattekroner.....

Fra Jylland
Tilmeldt 21. Feb 08
Indlæg ialt: 419
Skrevet kl. 20:27
Gennemsnit 1,0 stjerner givet af 2 person

Det jeg prøver at siger er hvorfor skal de bruge tid på små ting, som der ikke er det mindste kød på...??? Jeg siger ikke på noget tidspunkt Politiet er dumme, men ja jeg hentyder kraftigt at Skat er helt til grin..:-)

Hvorfor skal de te sig på den måde..?? Det er jo helt hul i hovedet, hvad har de fået ud af det..?? Ikke en skid..

Tilmeldt 2. Dec 09
Indlæg ialt: 26
Skrevet kl. 20:28

Ja dér må jeg tilslutte mig Fashion-Seller, jeg forstår altså slet ikke historien.

Men jeg vil gerne have den forklaret. Kan vi tage den forfra? (for den lyder spændende og shady og IT factory agtig)

Tilmeldt 29. Nov 10
Indlæg ialt: 0
Skrevet kl. 20:34
Gennemsnit 5,0 stjerner givet af 5 person

Povl Christian Bandholm:
Det jeg prøver at siger er hvorfor skal de bruge tid på små ting, som der ikke er det mindste kød på...???

Det lyder som Susan K.......

Fra Herning
Tilmeldt 8. Dec 09
Indlæg ialt: 585
Skrevet kl. 13:00

Hej.

Denne tråd er ikke amino værdig!!!!

Stop.

de bedste hilsner

Anders Mikkelsen

Nr1