Jeg syntes jeg vil dele en sjov oplevelse med skat Danmark..:-) I sommers var jeg til samtale ved skat med mit momsregnskab, det er jo også fint nok man skal jo ikke angive forkert moms..:-) Men hvor går grænsen for dumhed..??? Skat og Politiet for økonomisk kriminalitet har efterforsket mig i flere år, og kommer med en masse påstande, som de jo skal bevise, hvilket de arbejder på..:-) Det er jo deres arbejde fred være med det. Men selvfølgelig skulle jeg smide en del bilag i bunken og se om skat hoppede i med samlet ben, og må indrømme nu de bed på krogen som TORSK..:-) Den forløbne uge har alle haft rensagning med skat og politi, det er sådan de bruger de skattekroner i betaler folkens..:-( Det skal siges at de indsmidte bilag var på UK ltd selskaber til kontanhjælpsmodtagere, pensionister alm løn modtagere, mennesker der maks har lavet en lovovertrædelse med en glemt sele i bilen eller mødt for sent på job, men skat slog til kl 0600 ansedelige steder... Griner, og der er mange der griner af dem |
Øøhhhh? Er det ik nærmere dig, som er ude på et sidespor?
At skrive en så intet sigende tekst om et problem, og derefter konkludere at SKAT & Politiet er dumme, er vel lidt til grin...
Som læser får man ingen info eller fakta, og det er derfor umuligt at forholde sig til noget...