Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Afstemning vedr. køb af gamle istandsatte møbler over nettet

Side 2 ud af 2 (14 indlæg)
Tilmeldt 24. Jun 07
Indlæg ialt: 15069
Fra  Cosmos Co Customfit.eu Skrevet kl. 18:31
Hvor mange stjerner giver du? :

Lone71:

Har et eksempel her:

Sådan noget kan du nemt sælge... Der findes så mange ukreative og uhandy mennesker, at de vil elske sådan en shop...

Men du skal nok finde din niche, og brande dig mod den!

Jeg kunne sagtens finde på at købe møbler over nettet, men vi er nok oppe i en hel anden prisgruppe og stil (AJ, PH osv...)...

Fra Hellerup
Tilmeldt 26. Aug 07
Indlæg ialt: 910
Skrevet kl. 07:45

Ok, afstemningen ser meget anderledes ud herinde, end på et kvindeforum jeg også er på...

Derinde vil flertallet ikke købe hos mig, vil selv istandsætte og synes ikke om mine møbler.

Men det er også kvinder der synes at fyrtræsmøbler er flotte, så nok ikke lige min målgruppe....

Fra Ballerup
Tilmeldt 6. Jun 08
Indlæg ialt: 16489
Fra  Poledanser underholdning danser Skrevet kl. 10:20

Hvorfor ikke have et lille showroom for du skal alligevel opbevare møbler og de er jo ganske unikke og flotte møbler du laver ,der afgjort er en god pris værd , du spare også besværet med sende det med fragt møbler og kan sikkert få en bedre pris vis møblerne vises frem

poledancer.dk klik bestil shows altid god priser og lange shows

Fra Hellerup
Tilmeldt 26. Aug 07
Indlæg ialt: 910
Skrevet kl. 11:35

Mikael christiansen:

Hvorfor ikke have et lille showroom for du skal alligevel opbevare møbler og de er jo ganske unikke og flotte møbler du laver ,der afgjort er en god pris værd , du spare også besværet med sende det med fragt møbler og kan sikkert få en bedre pris vis møblerne vises frem

Måske en meget god idé...... det kræver dog kapital til leje af lokale, havde i første omgnag bare tænkt at opbevare møblerne i vores kælder, som start.... men senere kan det godt være jeg investere i et show-room/butikslokale........ :)

Side 2 ud af 2 (14 indlæg)