Hej, har besluttet at sælge min danske webshop "mycoolgadget.dk" , den vil blive solgt på auktion her på amino. Auktionen vil køre i 14 dage (27/3-10 - 10/4-10 kl. 21 ) og sælges til højestbydende hvis min pris opnås som er 15.000kr. Bud kan tages i tråden eller på pm eller på mail@mycoolgadget.co.uk, uanset hvordan vil det sidste højeste bud blive opdateret i tråden. Salget omfatter domænenavn , logo (dk version), unik designet og kodet fra bunden webshop og min hjælp til de enkelte backend menu muligheder og forklaring i opstartfasen. Siden vil være 100% oversat til dansk når overleveringen finder sted. Der kan ses en UK version af sitet som det ser ud når det er oppe at køre her: mycoolgadget.co.uk Webshoppen indeholder en frontend og backend løsning med følgende muligheder: frontend: -menu med nem navigation og unik SEO titler for hver menu backend: tror jeg fik det hele med, men ellers må i spørge løs og opdatere hvis der er noget jeg har glemt :-)
PS - Der er ikke solgt nogen kopier til andre og der er ikke nogen aktive webshops i Danmark med dette design eller platform. Dog har jeg selv en kopi der ligger på nitro-biler.dk som jeg vil bruge. Der vil ikke blive solgt andre kopier af denne webshop!! Designet må ikke kopieres og videresælges! vh Thomas |
Hej, jeg fjerner nu mindsteprisen på de 15.000kr og sælger til højeste bud efter 14 dage ifølge ovenstående dato, dog vil jeg tillade mig at afvise alle bud hvis ikke en for mig fornuftig mindste pris opnås!
vh Thomas