Parti af pakker (54 stk.) med boxershorts og undertrøjer - samlet
indkøbspris 4500kr. samlet vejledende udsalgspris 10800kr. |
Er der slet ingen der tør give et bud???
Parti af pakker (54 stk.) med boxershorts og undertrøjer - samlet
indkøbspris 4500kr. samlet vejledende udsalgspris 10800kr. |
Er der slet ingen der tør give et bud??? |
Hej profit. Hvad er et "realistisk" bud? Har du en mindstepris, så skriv den. Hvis du vil sælge varen på "auktion" så skriv et sluttidspunkt. Mvh. |
Hej, Egentlig havde jeg ikke gjort mig de store tanker vedr. salget andet end folk der var interesseret kunne sige hvad de ville give - jeg havde dog forventet få noget mere end 500kr. - så jeg bliver ved nød til at sætte en mindste pris og den vil ligge på omkring 2000kr., hvilket jeg synes er meget rimeligt. Men fedt i skriver og lad høre hvad i siger... |
Hej Ørts, 500kr er lige i underkanten. |
Måske en idé at skrive størrelser. Men 40 per par er for dyrt efter min overbevisning. |
Køb ren argan olie her
Tak for din besked og ja jeg har da helt glemt at skrive at de er blandede størrelser fra S-XL dog flest i str. M og L. Der er jo 4 boxershorts i hver pakke, så jeg synes da prisen er ok og kvaliteten er i top. |
Hej igen. Du har tabt mig lidt her Skal det forstås sådan at der 54 pakker med enten 2 stk. undertrøjer eller 4 par boxershorts? Hvis JA, hvor mange pakker er der så af hver slags? Mvh. |
jamen, det er helt korrekt forstået - men for at gøre forvirringen større så er der faktisk også 4 undertrøjer/t-shirts i hver pakke (mig der havde set galt i første omgang). Så det i byder på er: 11 pakker a 4 stk. undertrøjer og, 43 pakker a 4 stk. boxershorts. Beklager forvirringen og håber alle er med og villige til at byde. |